Czy mój komputer da rade z tymi grami ?

Gigabyte Technology Co.Ltd.G31M-S2L-płyta główna
MSI GeForce GT 710 1GB DDR3 (64 bit)-karta graficzna
intel core 2 duo E4600- procesor
zasilacz 450 V
ram-4gb
Na tym sprzęcie chcę aby działały gry cs go, tf 2, minecraft na shaderach.
Dziękuję za odpowiedź :slight_smile:
PS: Czy karta graficzna będzie działać na tej płycie głównej ?

to jest prawdopodobny upgrade mojego komputera więc chce się tylko upewnić czy ten sprzęt będzie ok

Co dokładnie zamierzasz kupić? Bo na 10 letniej platformie z kartą, która kosztuje 90zł jako nowa w zbyt wiele nowszych gier nie zagrasz.

intel core 2 duo E4600- procesor = zalecam upgrade do q6600 albo e8400

MSI GeForce GT 710 1GB DDR3 = ewidentny cpu bottleneck oraz karta słabej jakości zalecam gtx 650 do niskiego budżetu

ram-4gb = jeżeli DDR2 zbyt mało na ten zestaw

zasilacz 450 V = podaj model zasilacza

cs go = średni fps + - 20 fps

tf 2 = nie znam się na tej grze ale może dobije 40 fps

minecraft na shaderach. = na ultra low shaderach jakieś średni fps + - 30 fps

dzięki zbieram na lepszy sprzęt :slight_smile:

doczekałem się csgo i minec, wyznacznikiem dobrej jakości
wydajności i ludzie pod te tytuły składają.
To zupełnie innaczej pisane gry śmigają po 200fps bez vulkana na dx… Jak ci Lego words ruszy, to we wszystko zagrasz ! Tylko dodaj ramu min 4Gb.

Do jakiego budżetu składasz pc to pomoge szukać :slight_smile:

tą stronę możesz sobie wsadzić głęboko
nie wprowadzaj ludzi w błąd

upgrade do 200 zł obecna karta graficzna to karta zintegrowana intel g33/g31 express chipset family

procesor mogę zostawić ?

Nie pytaj , musi być minimum 4rdzenie ! Wymień na i3 i5 pentiumG fx ryzen5 do 400zł.
Zastanów się jak bardzo chcesz grać w gry kup sobie PS3 500zł wydasz we wszystko zagrasz.
Wymagania patrz najczęściej proponują w kompach rekomendowane i5 albo fx x6 a konsoli to różnicy nie robi setki gier czeka!