Czy można mieć 2 office'y na jednym windowsie?

Aktualnie mam zainstalowanego Office’a 2003, ale chciałbym mieć 2007 tyle że nie jestem jedynym użytkownikiem komputera a ten drugi user uparł się i za nic w świecie nie można go przekonać do aktualizacji office’a :stuck_out_tongue_winking_eye: . W folderze \Program Files\Microsoft Office jest aktualnie folder OFFICE11, a pamiętam że jak miałem 2002 (albo jakiś jeszcze wcześniejszy) to był folder OFFICE10, więc pewnie każdy office idzie do innego folderu.

I teraz moje pytanko - czy da się na jednym windowsie zainstalować 2 office’y tak żeby się nie pogryzły? :stuck_out_tongue: Czy może jedynym wyjściem będzie instalacja na oddzielnej partycji Visty? (teraz mam XP :stuck_out_tongue: po viście nie mam najlepszych wspomnień :slight_smile: )

To zależy nie wiem czy 2007 ma taką opcje przy instalacji zainstaluj tylko dla mnie lub dla wszystkich użytkowników jak ma taką opcje to raczej nie będzie problemu ale jak nie ma to klops

Złączono Posta : 15.11.2007 (Czw) 15:35

tylko tak sie zastanawia czy oficce 2003 da sie zaktualizować do 2007

Ja mam zainstalowane trzy wersje Office’a i wszystko chodzi dobrze.

Pozdrawiam - jastasz

pewnie że możesz, tylko to troche bez sensu ale ok. tylko jak instalujesz to zainstaluj w innym folderze aby niczego nie nadpisać

Dobra, może niczego nie popsuje, a nawet jeśli popsuje to w ruch pójdzie pewnie cd office 2003 :stuck_out_tongue:

Daris - posiadam windowsa xp a na nim offica 2003 i 2007. Podczas instalacji 2007 wykrywa on wcześniejsze wersje i zadaje pytanie czy pozostawić czy nadpisać (zaaktualizować). Wszytsko chodzi poprawnie aczkolwiek jest jeden uciążliwy mankament. Jeśli uruchomisz np. plik w office 2003 a potem w 2007 to podczas startu office aktualizuje pliki do swojej wersji.