Czy można podłączyć roter do modemu?

Witam jak w temacie mam pytanie czy można do mojego modemu neostrada ZTE ZXDSL 831AII COMBO podłączyć jakiś router aby wysyłał wi-fi ? Może taki by pasował: http://www.oleole.pl/routery/tp-link-tl … 3godoQwABA ?Jestem zielony w tym temacie więc proszę o wyrozumiałość .Z góry dzięki.

Witam

Kup sobie przykładowo ten router i nie będziesz potrzebował dodatkowego modemu.Musisz szukać taki z modem adsl , ten co podałeś jest zły .Jak się nie znasz szukaj z opisem z modemem adsl pod neostradę .

Pozdrawiam

Tylko widzisz moje środki finansowe po świętach cienko wyglądają i mam do dyspozycji max 100 zł. A możesz mi wyjaśnić dlaczego jest zły ?

Uzi ,

można taniej, chyba że zachodzi taka potrzeba

http://allegro.pl/tp-link-router-td-w89 … 20500.html

lista TP-LINKów

http://allegro.pl/listing.php/search?st … nge_view=1

w każdym przypadku modem jest już nie potrzebny - router ADSL zastępuje modem + daje funkcje routera

pytanie czy 150Mb/s czy 300?

Jak szybką masz tą NEO?

Bo ten router nie jest ADSL a właśnie takiego potrzebujesz. Niestety są droższe, bo… posiadają w sobie wbudowany modem.

Mam neostrade 2 Mbps ale chcę niedługo zwiększyć do 4 bądź 6 Mbps.

Dokładnie tak jak pisze kolega dark__jedi ja podałem ci tylko przykładowo pierwszy z brzegu byś tylko widział opis co i jak , nie musisz tyle wydawać , resztę wyjaśnił ci już wyżej dark__jedi

Dobra dzięki panowie. Jeszcze poszukam tych modemów jak już wiem wszystko o co chodzi. Pozdrawiam.

Ten modem może procować w trybie router , więc nie musisz kupować routera, w takim przypadku wystarczy przełącznik do podłączenia komputerów kablowo, a jeśli chcesz łączyć komputery tylko bezprzewodowo, wystarczy zakupić access point i podłączyć go do modemu. Nie potrzebujesz żadnego modemu ADSL.