Czy można powtórzyć zapis na cd-r?


(Mkoziolek) #1

mam pytanko! nagrałem cd z danymi i wyszły błędy tak że programy z płyty nie chodzą. czy można powtórzyć ten sam zapis na płycie? Chodzi mi o coś w stylu powtórki bo na płycie brakuje już wolnego miejsca.


(Morgenowsky) #2

Nie za bardzo Cię rozumiem. Myślę, że możesz tak zrobić- kup nową płytę CD-R pustą i już.


(Mkoziolek) #3

W sumie Morgen to masz rację ale wyjrzyj za okno - śnieg spadł drogi zawiało a mnie nie chce się ruszać z domu :lol:

gdyby ponowne wypalenie było możliwe to było by całkiem fajnie a ja nie zmarzłbym.

A tak na poważnie to jeśli da się coś takiego zrobić to byłoby całkiem miło jeżeli ktoś ma na to pomysł to będę wdzięczny


(system) #4

Nie da się ponownie nagrać płytki, na której już coś jest. Jak byś miał płytkę CD-RW to co innego.

Pozdrawiam


(ŁYSY) #5

Na płycie CD-R mozesz co najwyzej utworzyc jeszcze jedna kompilacje (w ramach wolnego miejsca na CD), ale wtedy wszystkie poprzednie dane ktore na niej byly, niebedzie szlo juz odczytac.


(Lewy) #6

jest to tylko mozliwe w plycie wielokrotnego zapisu cd-rw :stuck_out_tongue:


(inż. Piniol) #7

na cd-r mozesz dograc pliki tylko wtedy gdy nie zamknales sesji przy wypalaniu


(Szamrok) #8

Mozna utworzyc plyte wielosesyjna, i dane z kazdej sesji beda odczytywalne. Jednak stworzenie kolejnej sesji "kosztuje" kilkadziesiat megabajtow na cd.


(ŁYSY) #9

Cos mi sie niewydaje, probowalem juz tak i zreszta nietylko ja i robienie plyty wielosesyjnej daje tylko to ze mozemy cos dograc ale poprzednie dane nieda sie odczytac, jednak gdybysmy cos nagrali i zamkli sesje to pozniej niestety nawet niedogramy jakichkolwiek plikow


(Emailnet) #10

Widzę że koledzy chyba nie czytają uważnie..... Odpowiedzi na temat możliwości utworzenia dysku wielosesyjnego czy dogrywaniu plików przy utworzeniu nowej kompilacji i takie tam inne chwyty na pewno nie zadowolą autora tego tematu.....

Pytanie jego brzmiało :

pytanko! nagrałem cd z danymi i wyszły błędy tak że programy z płyty nie chodzą. czy można powtórzyć ten sam zapis na płycie?

Heh.....() Tak jak pisali MORGEN i ALIEN ..... kupić nową płytkę....... ale czy mają rację ????

To oczywiście jedynie w formie małego żartu... ale nie trzeba kupować następnej płyty CD..... istnieje sosób na POWTÓRZENIE ZAPISU NA PŁYCIE........

Wystarczy dostać się do swojego schowka..... >..... wyjąć z niego nową płytę i powtórzyć zapis..... heh....

Soras kolego ale nie mogłem się powstrzymać....... Niestety... dlatego istnieją płyty CD-R (jednokrotnego zapisu) i płyty CD-RW (wielokrotnego zapisu).... różnica w cenie ale rozwiązuje takie problemy....

POZDRAWIAM


(Szamrok) #11

Oczywiscie ze sie da, robilem to wiele razy. Mozesz stworzyc plyte na ktore bedzie kilka sesji, badz jedna duza sesja skladajaca sie z kilku "dogrywanych " sesji. W nero mozesz robic sesje niezamykajac cd przy nagrywaniu a potem dograc druga. Zeby odczytaj wszystkie sesje dajesz prawym na dysku cdrom i wybierasz zakladke bodajze "Sessions" albo "Volumes" juz nie pamietam w tej chwili, mozesz tam przelaczac sie miedzy sesjami.


(system) #12

Dla dokładności emailnet ja nie zaproponowałem kupna nowej płytki :smiley:

shamrok zgadzam się. Nie jeden raz nagrywałem płytkę, na której było kilka sesji i wszystko śmigało jak należy.

Pozdrawiam


(Emailnet) #13

Chyba też nieuważnie przeczytaliście post autora tematu..... jak wyrażnie widać nie chodzi mu o tworzenie dysków wielosesyjnych tylko o powtórny zapis nagranej już płyty CD-R... co moim zdaniem (i zdaniem ich producentów jest praktycznie awykonalne)...

Poza tym nic nie napisałem odnośnie tego że ALIEN proponował zakup nowej płytki... bo ty mówiłeś o tworzeniu dysku z wieloma sesjami.... Propozycję taką przedstawił twój poprzednik o którym również wspomniałem w swoim poście....

Jednakże nie o to mi chodzi... nie będziemy się tu przecież kłócić i próbować zrobić coś co jest niemożliwe.....

Poprostu chciałem żartobliwie otworzyć oczy forumowiczowi który zadał to pytanie........ A wy panowie powoli zaczynacie odbiegać od tematu.....

Przepraszam że śmiałem zabrać głos w tym temacie... ale następnym razem proszę byście bardziej uważnie czytali to co jest napisane zanim zabierzecie glos....

DZIĘKUJĘ i pozdrawiam


(system) #14

A jednak napisałeś :slight_smile:

Myślę, że mogę zamknąć już ten temat. Napisaliśmy autorowi postu, że nie da się 'ponownie płytki, na której już coś jest', więc wsystko się wyjaśniło.

Pozdrawiam :slight_smile: