Czy neostrada pali rutery?


(Cieslatomek) #1

witam, mam neostrade i chciałem sobie ją podzielić, Zakupiłem więc ruter "EDIAMX", nie mogłem go skonfigurować wiec uznalem że jest uszkodzony i go zareklamowałem. Otrzymałem nowy sprzęt i to samo. Dziś wymieniłem go w tym samym sklepie na nowy, tym razem PLANET, pan mi go skonfigurował, sprawdził. Pozostała więc tylko zmiana hasła.....Wpisałem swoje dane i nic.. Tak samo, błąd 3000 i 3001. Proszę o porade bo nie wiem co z tym fantem zrobić....


(jimasek) #2

napisz jaki masz dokładnie ten planet????

  • zobacz czy świeci dioda ADSL jeżeli takowa jest;

  • podłącz telefon i zobacz czy masz sygnał (jeżeli jest taka opcja sprawdź SNR czyli stosunek sygnału do szumu w sieci telekomunikacyjnej);

  • sprawdź wszystkie filtry w gniazdkach tel. jeżeli takowe posiadasz (odłącz aparaty telefoniczne i spróbuj wtedy);

napisz jakie masz efekty :slight_smile:

pozdrawiam


(Cieslatomek) #3

wiec tak:PLANET ADE 4400A dioda adsl świeci sie cały czas, ruter czyta że to jest neostrada, czyta że 1024, jednak pisze not conected. Telefon działa, panowie z infolini mówia że wszystko jest OK. Filtr posiadam lecz nie wiem jak go sprawdzic i z stosunkiem szumów nie wiem o co chodzi. Coś z linią moge mieć nie tak bo na drugim kompie zainstalowałem modem to nie chciał sie połączyć. Do tej pory (tzn. od 2 miesiecy) dzieliłem neta przez schwitcha i wszystko działa ale wiadomo jest uciążliwe.Nie wiem co jeszcze moge napisać... Skopiowałem ten raport czy coś takiego z rutera:

rn_p=80458988

1/1/2000 1:6:25> netMakeChannDial: err=-3000 rn_p=80458988

1/1/2000 1:6:26> netMakeChannDial: err=-3000 rn_p=80458988

1/1/2000 1:6:33> Last errorlog repeat 2 Times

1/1/2000 1:6:33> CHAP: login to remote failed; please check user/pswd

1/1/2000 1:6:40> CHAP: login to remote failed; please check user/pswd

1/1/2000 1:6:50> No DNS server available

1/1/2000 1:6:50> adjTimeTask fail: wrong domain name

1/1/2000 1:6:50> No DNS server available

1/1/2000 1:6:50> Last errorlog repeat 10 Times

1/1/2000 1:6:50> adjTimeTask fail: no server available

1/1/2000 1:6:50> adjtime task pause 60 seconds

1/1/2000 1:6:54> CHAP: login to remote failed; please check user/pswd

1/1/2000 1:7:2> CHAP: login to remote failed; please check user/pswd

1/1/2000 1:7:11> Last errorlog repeat 2 Times

1/1/2000 1:7:13> MPOA Link Down

1/1/2000 1:7:13> mpoaChannDown: ch<0> null iface

1/1/2000 1:7:16> MPOA Link Up

1/1/2000 1:7:23> CHAP: login to remote failed; please check user/pswd

1/1/2000 1:7:29> MPOA Link Down

1/1/2000 1:7:29> mpoaChannDown: ch<0> null iface

1/1/2000 1:7:50> No DNS server available

1/1/2000 1:7:50> adjTimeTask fail: wrong domain name

1/1/2000 1:7:50> No DNS server available

1/1/2000 1:7:50> Last errorlog repeat 10 Times

1/1/2000 1:7:50> adjTimeTask fail: no server available

1/1/2000 1:7:50> adjtime task pause 60 seconds

1/1/2000 1:7:55> Exception occured, EPC=800a98e0 ,RA 8012adac

1/1/2000 1:7:56> MPOA Link Down

1/1/2000 1:7:56> LAN promiscuous mode <1>

1/1/2000 1:7:56> Last errorlog repeat 1 Times

1/1/2000 1:7:56> SNMP TRAP 0: cold start

1/1/2000 1:7:56> main: init completed

1/1/2000 1:7:57> SNMP TRAP 3: link up

1/1/2000 1:7:57> No DNS server available

1/1/2000 1:7:57> adjTimeTask fail: wrong domain name

1/1/2000 1:7:57> No DNS server available

1/1/2000 1:7:57> Last errorlog repeat 10 Times

1/1/2000 1:7:57> adjTimeTask fail: no server available

1/1/2000 1:7:57> adjtime task pause 60 seconds

1/1/2000 1:8:30> netMakeChannDial: err=-3001 rn_p=80458988

1/1/2000 1:8:34> Last errorlog repeat 2 Times

1/1/2000 1:8:34> netMakeChannDial: err=-3001 rn_p=80458988

1/1/2000 1:8:38> netMakeChannDial: err=-3001 rn_p=80458988

tAk to wygląda. W poprzednich ruterach też wystepowały błędy 3000 i 3001, i tak sie zastanawiam po prostu czy ich wszystkich nie spaliłem:( bo już 4 z kolei nie działa a ten co mam teraz to rano u kumpla sprawdzalem i bez problemów...

z góry dzieki,

mam nadzieje że pomożesz.


(jimasek) #4

czyli instalowałeś na zwykłym modemie USB i też był problem z połączeniem????

wynika z tego że jest problem z loginem lub hasłem sprawdź to. Jeżeli masz ID oraz pin to możesz to sprawdzić na panel.neostrada.pl (wpisz nowe hasło)

a co do spalenia to raczej mało prawdopodobne chociaż zdarzają się wyjątki :slight_smile:

pozdrawiam


(Cieslatomek) #5

DZIęKUJE ZA POMOC! !!


(jimasek) #6

tak ale hasało dla modemu USB masz wpisane w komputerze a tutaj jest wpisane w routerze (mogłeś popełnić błąd). Ale po to jest forum!?

pozdrawiam