GTA V ma dość spore wymagania, minimum był by jakiś i3 i gt840/740 a one się zaczynają od 2000zł, więc nawet nie masz co myśleć o tej grze z takim budżetem, nawet na PC nie starczy nie mówiąc o peryferiach.
Fajna opinia. Coś w stylu: spotkałem murzyna. Ukradł mi portfel. Wniosek: wszyscy murzyni to złodzieje. Mam obecnie Lenovo G580, fajny sprzęt, nieźle wykonany, kupiłem używany 2-letni. Wcześniej miałem T500, również niezły, tylko że kabel od zasilacza się smażył przez chłodzenie procesora.
@FreeBSD_Shell_Server, zagrałem dokładnie tę samą kartę, której użyłeś Ty. Na podstawie własnych doświadczeń (których i tak, jak widać, miałem więcej) stworzyłem opinię, że Lenovo to porządny producent, którego można polecić z ręką na sercu. Wyobraź sobie, że jednorazowe doświadczenie nie powinno służyć do budowania kategorycznej opinii, bo mógł Ci się trafić sprzęt z wadą konstrukcyjną, a 150 tysięcy innych użytkowników tego laptopa będzie cieszyć się tym modelem przez długie lata.
Oczywiście, że Lenovo jest jednym z tańszych producentów sprzętu, jednak nazywanie ich produktów szmelcem, opierając się jedynie na swoim jednorazowym doświadczeniu oraz opiniach z Internetu (Internet to takie wspaniałe miejsce, w którym ludzie wolą wystawiać negatywne opinie - o dobrych często zapominają) to uprawianie czarnego PR-u.
Do tych murzynów się nie odniosę, wyraźnie nie zrozumiałeś tego, co chciałem powiedzieć przez tę metaforę.
Problemem nie jest, że się zepsuło, bo to się zdarza każdemu, a to że w takim wypadku serwis robi problemy. To, że ktoś kupił i mu działa, nie musiał korzystać z serwisu i jest zadowolony to akurat ma mniejsze znaczenie. Co innego jakbyś napisał, że korzystałeś z ich serwisu i było wszystko super, nie robili problemów, wymienili od ręki itd. Póki co wygląda to tak, że polecasz producenta tylko dlatego, ze miałeś szczęście nie mieć z nim po zakupie do czynienia ;) Patrząc po opiniach ludzi, którzy mieli tą wątpliwą przyjemność trzymaj kciuki, żebyś nie musiał
Sprzęt różnych producentów mi się psuł - czy to Dell, czy Chieftec, czy Razer, czy Logitech, czy Samsung - i wiesz co? Polecam tych producentów, bo właśnie miałem okazję się przekonać jak traktują klienta już po zakupie. Bo dopóki nie ma problemów to wszyscy są ‘spoko’. Jeśli producent laptopów pozwalasobie na olanie klienta po kupnie to jest to według mnie bardzo cenna informacja i ja bym omijał taką markę szerokim łukiem.
@lith, powtarzam, że w Internecie ludzie chętniej zamieszczają negatywne opinie (ilu osobom chce się pisać o tym, jak to sprzęt dobrze działa? Chyba głównie fanbojom). Dlatego na całą krytykę jakichkolwiek serwisów staram się patrzeć z przymrużeniem oka, bo jestem pewien, że zdecydowana większość użytkowników nie ma problemów z serwisowaniem swoich urządzeń. Nie, nie polecam Lenovo dlatego, że jestem zadowolony z ich produktów. Po prostu jestem przeciwny temu, aby ktokolwiek tworzył kategoryczną opinię o marce na podstawie jednorazowego przypadku. Jest to zwyczajnie krzywdzące.
Nie, nie twierdzę, że Lenovo tworzy urządzenia niezawodne. Są to urządzenia z niższej półki, raczej dla ludzi, którzy są gotowi na kompromisy (założyciel tematu najpewniej jest, skoro chciałby grać w GTA 5 na laptopie za 1500 złotych) i to oczywiste, że wykonywane są z niższej jakości komponentów czy też składane w mniej fachowy sprzęt. Tylko, że to wciąż nie czyni urządzeń tej firmy szmelcem! I tylko o to mi chodzi.
O serwisie dodam coś od siebie, po usmażeniu się karty graficznej(tej w ultrabay) w lenovo y510(chyba) trochę im długo zeszło bo prawie 2tyg, ale to chyba głównie z powodu wysyłania reklamacji do Niemiec(!) co nie zmienia faktu że nie robili problemów i oddali kase.
No, to jest zupełnie normalne, że ludzie piszą głównie negatywne opinie. Sprawdzając sprzedawce na allegro też przecież nie przeglądam pozytywnych komentarzy tylko szukam ewentualnych negatywów i neutralnych. Jeden negatywny komentarz nic nie znaczy,a le jak sie powtarzają (a o Lenovo się na przykład powtarzają) to coś musi byc na rzeczy. A to czy dla kogoś jakość ewentualnego serwisu jest istotna, czy nie to już jego sprawa. Ja tam na przykład jestem bardzo zrażony do serwisu HP’ka, według mnie są niepoważni. Może tylko mnie tak olewali i się z tym nie kryli… ciekawe czym sobie zasłużyłem ;p
Kupiłem ok. miesiąc temu używany Lenovo Y580 (i5,gtx660m) za 1700 zł i GTA V chodzi zadowalająco płynnie. Polecam ten model, poluj na dobrą aukcję na allegro.
Dalej serwis lenowo jest kłopotem. Oni gdy przyjmują laptopa do serwisu, to najpierw szukają czegoś by odrzucić reklamację. Szczególnie gdy są to kosztowne naprawy. U mnie każdy klawisz rozbierali żeby wodę znaleźć, a potem przyczepili się że wiatrak brudny… Żenada!
Mi kilka dni temu rozwaliła się klawiatura w T430s. Chciałem kupić oryginalną, znalazłem tą część u nich na stronie, ale bez informacji jak i gdzie mogę ją kupić. Napisałem więc do nich zapytanie w tej sprawie. Dostałem linka do Mediona z informacją że u nich mam szukać części. Medion w ogóle tej serii laptopów nie serwisuje, części więc nie mieli. Napisałem do Lenovo jeszcze raz przedstawiając sytuację i jeszcze raz poprosiłem o informacje gdzie mogę taką klawiaturę kupić. Odpowiedzi brak. Kiedyś to była porządna firma, w tej chwili wolałbym kupić Acera.