Czy opłaci się brać neostradę 2mbps?

Z góry przepraszam jeśli zły temat ale nie wiedziałem gdzie to upchać.

Jak w temacie, dobiega koniec mojej umowy na nerwostrade 1mbps i chyba pora zwiększyć szybkość… Jednak nie znam się na parametrach tłumienia itp.

Router pokazuje mi coś takiego

Downstream:

SNR Margin (dB): 19.1

Attenuation (dB): 57.5

Output Power (dBm): 12.6

Upstream:

SNR Margin (dB): 18.0

Attenuation (dB): 27.5

Output Power (dBm): 0.5

Czy przy takich parametrach jest sens w ogóle zamawiać 2mbps, czy raczej zostać przy mojej 1?

To zależy już od Ciebie, czy 1MB jest wystarczający czy jednak nie…

Pozdrawiam.

Nie! Wybierz lokalnego dostawcę-ja za te samą kasę mam w Aster 8 MB/s przez całą dobę…

Nie wiem co wy macie z tą neostradą…

Mam od nich 1mb pingi 30-40 w grach, nigdy mi się nie rozłącza, prędkość zawsze full.

Choć fakt cena jednak za wysoka poszukać coś u lokalnego dostawcy czy chociażby u neti.

Weź 2 mb/s, miesiąc temu przedłużałem umowę i mam teraz 2mb/s i jest duża różnica w porównaniu do 1mb/s (jak dla moich potrzeb).

Ludzie co wy chwalicie tą NETIĘ ?? Wejdźcie sobie na stronę Netii i przeczytajcie cennik.

2mb/s na 18 miesięcy = 84 zł :o

2mb/s na 24 miesiące = 74 zł :o

dodatkowo koszty aktywacyjne, a jak będzie przedłużał umowę to nie ponosi kosztów aktywacyjnych.

a w TP na 12 miesięcy = 79 zł :smiley:

A po 12-tu miesiącach na pewno będzie lepsza oferta :slight_smile:

Osobiście wolał bym kablówkę, (TANIEJ) ale nie mam takiej możliwości

Tyle że w Netii w ramach tego samego abonamentu (internet + telefon stacjonarny) masz internet mobilny , w TPSa masz taką możliwość ??

Chyba nie za bardzo, a różnica spora.

Aster-8mb/s =79.99 - umowa bezterminowa,w każdej chwili mogę zrezygnować :smiley:

Spójrz na ceny w wariancie z telefonem (telefon za 35 zł - taniej niż samo utrzymanie łącza w TPSA). I masz dodatkowo internet bezprzewodowy w Playu.