Czy pasuje kod z 32bit na 64?

(Lord De King) #1

Witam, mam laptopa z wgranym Windows 7 32bit. Oczywiście mam nalepkę na dole z kodem. Czy ten kod będzie pasował do wersji 64 botowej?

I takie 2 pytanie, czy jest jakaś możliwość zainstalowania Windows 8 w wesji "trial"? Tak tylko na spróbowanie?

(JNJN) #2

Nie powinno być problemu.

Oficjalnie nie, ale na 100 % nie jestem pewien?

(_tommy_) #3

Jesteś uczniem, studentem? 

Pytam bo dla studentów dostęp do oprogramowania Microsoft jest nieco łatwiejszy.

(Lord De King) #4

No niestety jestem uczniem technikum jeszcze… Ale mam siostrę na studiach. Nieco łatwiejszy, czyli darmowy czy jak?

(_tommy_) #5

Tak, studenci mają, mniej lub bardziej, darmowy dostęp do softu.

Na chwilę obecna jako student mam dostęp to takich systemów:

viochl.jpg

Warto się zainteresować tematem bo to naprawdę dobre rozwiązanie dla uczących się.

(Lord De King) #6

Ale ten klucz jest na określony czas? I jak ona jest na studiach związanych z geografią to dostanie taki klucz?

(_tommy_) #7

Nieważny jest kierunek, ważne jest to, że jesteś studentem. 

Jak masz siostrę na studiach to wyślij ją do dziekanatu aby zapytała się o to czy uczelnia prowadzi program dla studentów o nazwie DremaSpark.

DreamSpark

Microsoft Student Aktualności

Sprawdź, poczytaj, popytaj się. 

Polecam, sam korzystam i jestem zadowolony.

Teraz masowo studenci będą szturmować swoje dziekanaty aby dostać darmowy soft ;]

Pozdrawiam.

(Lord De King) #8

Dzięki wielkie, teraz ma “ferie” ale jak wróci to podejdzie :smiley:

(_tommy_) #9

Wiem, sesja trwa :wink:

Nie ma za co :wink:

Pozdrawiam.

(pete1) #10

windows 8 trial 90 dni wersja testowa http://www.instalki.pl/systemy-operacyjne/download/Systemy_operacyjne/Windows_8.html aktywowana poprostu odlicza ci 90 dni od daty instalacji

(Thunderstormpolska) #11