Czy po formacie będa ważne klucze

Witam wszystkich , chciałem prosic o rade .Wiem że mój wątek będzie podobny do niektórych jesli chodzi o formatowanie . Ja napisze jaki ja mam kłopot moze ktoś zechce mi pomóc , odrazu dodam ze jestem laikiem i jeśli ktoś mi pomoże to prosze pisac jak do debila .No więc na poczatku miałem Xp potem znajomy mi wcisnał wiste ale po jakimś czasie została zablokowana ;( gdyz wcześniej ten znajomy urzył klucza . Teraz kupiłem sobie 7 i zainstalowałem ją tylko jak włączam komputer to nie dość że trwa to bardzo długo to wyskakuje mi komunikat którego systemu mam urzyc jest to tość denerwujące , pozatym zastanawiam się czy te poprzednie systemy zajmują mi miejsce ? troche sie naczytałem o tym formatowaniu i chciałbym to zrobić tylko nie wiem jak .Prosze napisac czy jak urzyłem tego klucza z 7 to bo sformatowaniu nie będe miał takich kłopotów jak z wistą od tego znajomka boje sie ze nie bede mógł go zainstalować bez późniejszych kłopotów . No i podobne pytanko o Nortona gdyż sie szarpnąłem i chodzi mi czy posformatowaniu bede mógł korzystac z nortona czy mi nie zostanie zablokowany klucz gdyż go urzywam 2 tygodnie . Wiem że są to być może głupie bądź błache , ale niestety nie dla mnie .Pytałem kolegi jak sie formatuje więc powiedział że ja źle zainstalowałem 7 gdyż miałem to zrobić na nie działajacym poprzednim systemie że niby włożyć płyte i zresetować ???

Cześć , będziesz mógł korzystać z nortona po formacie , do końca licencji możesz zrobić np 100 formatów i będzie ok. napisz z jakiego systemu chcesz korzystać z win 7 , inapisz jak chcesz sformatować dysk , czy cały dysk(wszystkie partycje) czy tylko jakąś wybraną partycje (np. z obecnie zainstalowanym systemem) :slight_smile: