Witam mam nadzieje że to dobry dział jak nie to proszę o przeniesienie
Mam takie pytanie.
Mam popołudniami spowolniony internet. Dzwoniłem do neostrady wielokrotnie z prośbą o usuniecie usterki, przyznają się ze wina jest po ich stronie ale w odpowiedzi dostawałem tylko nowe terminy naprawy lub rozbudowy sieci szkieletowej. Efektów ciągle nie widać. Powiedzieli to przeciążenie występuje na całym numerze kierunkowym. Kończy mi się umowa i dzisiaj zadzwonił do mnie kolsuntant i powiedział ze przeciążenie znikną po zwiększeniu prędkości gdyż obecnie mam najwolniejszy - 256 kb/s a popołudniami najwięcej ludzi korzysta z internetu i jak będzie 1Mbit to nie będzie tych popołudniowych spowolnień. I możliwości łącza są bardzo dobre .Czy jest to prawda czy tylko chwyt żeby przedłużyć umowę?
Jeśli TPSA tłumaczy się koniecznością rozbudowy sieci szkieletowej, to znaczy, że ich sieć jest zapchana, więc zwiększenie prędkości zwiększy tylko Twój rachunek
Wracając do pytania. Mam brata który tez ma neostrade jest na tej samej lini i podłączony do tej samej centrali, mieszka ode mnie z 200m. Pytałem się go czy ma spowolnienia i mówił ze miał. Dzwonił do TP, podali mu jakiś termin po tym okresie zaczeło mu dobrze chodzić. Z tym ze on umowę na 1Mbit przedłużył zanim spowolnienia zaczeły występować. Więc miał przez krótki okres tylko w środku trwania nowej umowy.
Wiec jak on ma dobrze a ja mam spowolnienia to może zwiększenie transferu coś pomoże?
Zastanawiam się też nad zmianą dostwacy internetowego (Netia).
Też była by to prędkość 1Mbit
Czy zmiana dostawcy pomoże sokro dalej będzie to na lini TP. ?
Ankou ja powiem ci tak… Mój ojciec ma teoretycznie łącze 4MB w TP.SA ale jak wpadam do niego to internet tak się muli, że tylko najlepiej wyjąć żyletkę i podciąć sobie żyły… A ja mam w UPC “chello” 3MB i chodzi jak rakieta… Klik i już jest… Prawie jak slajdy