Czy podlacze karte graficzna pci-e do tej płyty głownej?

Witam mam płytę główną Dell Inc. 0YP696A00 Geforce 6150 A2 czy na niej mogę podłączyć kartę graficzną pci-e?post-261834-0-38534700-1404044300_thumb.

Według strony http://www.ascendtech.us/dell-yp696-optiplex-740-motherboard_i_mb64del740yp696.aspx płyta 0YP696 ma 1x full height PCIe x16 graphics , zweryfikujesz to najprościej otwierając obudowę swojego kompa.

Czyli że mogę podłączyć pci-e o największej wartości ta? bo jestem trochę zielony w tych sprawach

Skoro już o obudowie mowa: upewnij się czy ona nie będzie cię limitowała (w obudowie desktop zmieścisz tylko karty low profile, dodatkowo możesz spotkać się z problemem wymiany zasilacza, który dotyka również obudowy mini tower)

Czyli że takowa karta pci-e nie będzie mogła zmieścić się np w desktopcie

Sarakara79 - płyta główna ma slot PCI-e - więc kartę do płyty podłączysz. To czy się zmieści w obudowie zależy od obudowy i rodzaju karty graficznej którą chcesz tam włożyć. Chyba jaśniej się nie da wyjaśnić.

Tak, jeśli masz typowo biurowy PC to wymiana grafiki będzie sporym problemem.

No mianowicie to mam zintegrowaną nvidia geforce i chciałbym mieć zwyczajną

Sarakara79, na forum używamy polskich znaków (ż, ł, ć, ś, ą itp.). Proszę wyedytować swoje posty i poprawić co trzeba. Niezastosowanie się do prośby będzie skutkowało przeniesieniem tematu do śmietnika.

Sarakara79, może zamiast opowiadać, napisz CO MASZ (obudowa, zasilacz to minimum) i CO CHCESZ KUPIĆ (przykładowa karta którą chciałbyś podłączyć do komputera).

Więc mam obudowę dell sff 755 desktop, zasilacz Dell N/p Model: F280E-00 (Rev:A00) MAX. 280W

http://allegro.pl/asus-geforce-210-1024mb-1gb-ddr3-hdmi-589-1200-i4294317886.html przykładowa karta asus geforce 210

SFF oznacza obudowę Small Form Factor. To z kolei oznacza, że karta którą podałeś jako przykładową, powinna pasować ALE mam pewną drobną wątpliwość, czy aby chłodzenie karty nie będzie wchodziło w konflikt z chłodzeniem CPU.