Napisz program następującej gry: losowana jest pewna liczba (zaproponowana przez użytkownika) cyfr, a zadaniem użytkownika jest odtworzenie ich w odwrotnej kolejności. Gra kończy się zwycięstwem, gdy użytkownik poprawnie odtworzył wszystkie wylosowane cyfry. Wykorzystaj strukturę tablicy dynamicznej do przechowywania cyfr o rozmiarze nie większym niż jest to niezbędne.
Twój główny problem to to, że przewiduje przyszłość:
int *tab=new int [rozmiar];
int *tab2=new int [rozmiar];
srand(time(NULL));
cout<<"podaj rozmiar tablicy"<<endl;
cin>>rozmiar;
Poza tym druga tablica nie jest ci do niczego potrzebna.
to poprawił bys mi ten kod jeslibyśmógł?
Oczywiste, że za darmo nikt Ci go nie poprawi. Dostałeś od drobok wskazówki, to się do nich dostosuj. To są podstawy jak wykonywanie kodu z góry na dól. Poza tym w kodzie brakuje ci if’a. Jak na moje będzie niezbędny, żeby sprawdzić czy przy n wylosowanych liczbach, k-ta wczytana z wejścia liczba, znajduje się na pozycji n-k.
Może nie dokładnie zrozumiałeś to co powiedział drobok bo tak jak on napisał to trzeba znać się na programowaniu aby zrozumieć.
Niestety twórcy kompilatorów nie uwzględnili wbudowanej w kompilator wieszczki.
A nie łatwiej poprostu napisać, że problem wieszczki da się rozwiązać chociażby tak:
srand(time(NULL));
cout<<"podaj rozmiar tablicy"<<endl;
cin>>rozmiar;
int *tab=new int [rozmiar];
int *tab2=new int [rozmiar];
??
Nie, bo za chwile padnie niczym nie rózniące się od tego pytanie, np: