Czy Radeon X800Gt może w pełni obsłużyć walory Aero?


(Vincnet Bad) #1

Niedługo chciałem spróbować Visty ale w 100% sprawdzić Aero ..jak ktoś zna odp czy łatke aby pixel shaedr 3,0 działał niech pisze :smiley: Z góry dzieki.


(Emigrus) #2

do Aero Glass styka shader 2.0 , Ty masz 3.0 więc nie masz czego się obawiać, zobaczysz wszystkie możliwości jakie daje Ci Aero


(Grzesiek1) #3

Nie prawda.

On ma tylko 2.0 ale to i tak starczy żeby aero działało jak trzeba.


(P@zik) #4

On ma 3.0 sam na swojej mam 3.0 tytlko pod nazwą ShaderModel 3.0 a dowiedziałem się, że to jest to samo


(Dritone) #5

A przestańcie bzdury pisać, najpierw sprawdzcie dokładnie, a dopiero wtedy podawajcie informacje. Grzesiek1 ma rację, tam jest ShaderModel 2.0 (a dokładnie 2.0+ wg ATI :wink:).


(Miwidlak) #6

Twoja karta jest bardzo zbliżona parametrami do GF6600GT z wyjątkiem obsługi PixelShader - twój Radek obsługuje PS v. 2.0/2.1 a GF PS 3.0.

Wydajnościowo są bardzo podobne, więc skoro na GF 6600GT Aero Glass idzie to i na Twoim Radeonie też pójdzie.

Pamiętaj jednak, że nie tylko karta jest ważna ale też i inne elementy.

Pozdrawiam