Czy są kody na kase do GTA Vice City?


(Stawarz2) #1

Mam pytanie czy są kody na kase bo nie chce mi się przechodzić gry lub program który aktywuje duzo kasy bo w GTA SA jest taki program. PZDR


(Krzysieek88) #2

Ten kolega Ci odpowie.

http://www.google.pl/

Wpisujesz Kody do GTA Vice City i klikasz :szukaj:

To naprawdę nie boli.


(Stawarz2) #3

No nie wiem bo wpisywałe kody na kase do gta vice city


(Lukaszxp) #4

może jakiś triner? http://www.stp.pl


(Krzysieek88) #5

To słabo szukasz ;]

http://kody.info.pl/Kody-do-Grand_theft ... _Vice_city.html

Nic więcej nie znalazłem.


(Stawarz2) #6

ale na http://www.stp.pl trzeba zapłacić i nie piszą kodów

za darmo

Złączono Posta : 16.10.2007 (Wto) 19:56

ale mi chodzi o kody na KASE! !!


(Krzysieek88) #7

(Stawarz2) #8

Jak masz tak do mnie pisać to nie pisz bo to mnie wkurza.Potrzebne mi są kody bo mi niewychodzą misje.


(Krzysieek88) #9

Jeżeli Cię uraziłem to przepraszam.

Nie miałem takiego zamiaru.

Ale zamiast samemu poszukać, to czekasz aż ktoś Ci poda.

I skoro tutaj jak dotąd nikt nic nie podał, ani Ty nie znalazłeś/aś to oznacza że coś takiego nie istnieje.

Zamiast spędzać czas na szukaniu kodów, zabierz się za wykonywanie misji.


(Stawarz2) #10

Tylko że te misje które akualnie mam nie przejde a tylko jest do pomocy temat "jak przejść misje w gta sa"

Sory że nie na temat ale nie ma sensu zaśmiecać forum osobnym tematem o czymś innym bardzo krótkim. Moje pytanie to czy jest tryb muliplayer do gta vc


(Edgarmks) #11

Słabo szukasz ale mniejsza o to panie WizZz Jeśli przeczytałbyś co napisane jest na stronie którą podałeś to dowiedziałbyś się że do GTA:VC nie ma kodów na pieniądze :!:

Następnym razem nie pouczaj kolegów tylko popatrz na siebie :roll:


(system) #12

ej mi się zdawało że były kody na pieniądze ale jak nie ma to się nie będę kłucił

a tak wogule to

no właśnie poco psuć zabawe ??

:x :x :x


(Krzysieek88) #13

Haha... ;]

Czytaj moje posty, a nie wysilasz się na pisaniu, i próbujesz się wykazać jaki to Ty nie jesteś inteligentny.

Więc może Ty się naucz czytać posty ze zrozumieniem, a nie piszesz bez sensu.

Twój post nic nie wniósł do tematu, więc ?

btw // Mandy taki kod rzeczywiście nie istnieje.

Więc zacznij wykonywać misje :wink:


(Fish 92) #14

jest ale tylko w trainerze http://www.gtasite.pl


(klopas) #15

w ulti... trainierze v2 jest kod tzn. ctrl+A i generuje ci 250.000$

ale z ciebie cienias jak nie potrafisz przejść gta:vc...

to najprostrza gra (oprócz nfsc) na świecie...


(grzes6y53) #16

jest jeszcze ewentualność ściągnięcia sav-e z gry (wiem, że to już teraz wnosi mało do tematu)