Czy serwis gral.pl jest dobry?


(Domino Czesio) #1

Czy nie ma tam problemów tak jak w pro-line?

Boje się kupić kompa przez neta.

Mają niskie ceny,ale czy wszystko wporzo z gwarancją?

Chcem se kupić takiego kompa:

Intel Core2 Duo E7300 2.66 GHz BOX (LGA775, FSB 1066, 3MB, 64-bit)

Gigabyte EP31-DS3L, P31, DualDDR2-800, SATA2, ATX, Core2

DDR2 4096MB 800MHz Kingston (2x 2048MB) CL5

Seagate Barracuda 7200.11 500GB, SATA/300, 32MB cache, NCQ (zapis prostopadly)

LG GH22LS30 DVD±R 22x, DVD±RW 8x, CD-RW 32x, DVD+R DL 1x, DVD-RAM 12x, OEM, SATA, LightScribe, Black

GeForce GTX260 Gigabyte 896MB, DDR3, HDTV, 2xDVI, PCI-E

ModeCom Classic Mini Black

Microsoft Windows XP Home Edition PL OEM

Zasilacz do obudowy ATX 850W ModeCom Volcano 850W odpinane kable

Za wszystko 2864 zł brutto.

Czy to dobry sprzęt?


(Art20 2007) #2

Jak jestes z gdanska to odpusc se grala.Cholerni oszusci tam pracują.


(Domino Czesio) #3

Nie przez neta chcę sobie kupić.

Może jeszcze ktoś mi podpowie?


(Barrobe) #4

Jak sie zepsuje to naprawiają, ale czasowo nie uważają na klienta.

Parę innych uwag.

Robią ciekawy numer, nakleiają z tyłu komputera papierowe plomby ( boczna obudowa do tylnej ścianki ) tak iż napewno parę plomb się zerwie podczas transportu. ( nie ma siły ażeby sie nie porwały ) i wtedy przyjmując do serwisu piszą - "warunkowo" ( Nieważne iż dwie plomby są całe a cztery się zerwały) i wtedy mogą robić to chcą, uznac reklamacje lub też nie.

Każą wysyłać komputery firmą GLS - a tuaj nie można ubezpieczyć paczki ( jak nie ma się podpisanej stałej umowy ). Jak się zgubi to dostanie się najwyżej 500 zł.

Do naprawy wysyła się na własny koszt. ( nie ważne czy to wina Grala czy też nie )

Komputery są nie do końca przetestowane - kupiłem i musiałem odesłać bo nie działał. ( oczywiście plomby się porwały i na własny koszt )

Gwarancje piszą 12 miesięcy nie wiem po co bo gwarancja w obrocie firma a klient prywatny jest 24 miesiące.

Obsługa w serwsie jest czasami opryskliwa - chyba generalnie mało jej płacą, a to ma przełożenie na klienta i jakość usług.

Tak po za tym jako sklep internetowy oceniam go trochę poniżej średniej.