Czy Serwis TOSHIBA może przywrócić mi laptop do ustaw. fab.?

Witam,

Chcę oddać mojego laptopa Toshiba, który jest na gwarancji do serwisu.

Mam na nim dużo danych i nie wiem, czy w serwisie nie przywrócą mi go do ustawień fabrycznych i nie wyczyszczą dysku z danych.

Czy możliwe, że to zrobią?

Jeżeli tak to będę zmuszony zgrać te dane na jakiś dysk inny :frowning:

Cześć

Dla bezpieczeństwa lepiej zgrać dane przed oddaniem laptopa do serwisu. Nigdy nie wiadomo na kogo się trafi.

Aha,

A oni mają prawo przeglądać te dyski?

Serwis po pierwsze będzie naprawiał usterkę a jeżeli będą mieli powód to przy okazji przywrócą ci go do ustawień fabrycznych.

;D

Dobra, nieważne…

Dzięki za pomoc.

To forum jest poprawne politycznie.

To nie tak. Sporą część usterek można usunąć zwyczajnie robiąc recovery. Ktoś powie, że po objawach można określić, czy recovery usunie problem czy nie… Ja powiadam, że miałem już takie przypadki, że kładłem głowę na ladę, że recovery nie pomoże a pomagało!

@pawelek5

Napisz może w czym problem z Twoim notebookiem.

:roll:

Lekkie przegrzewanie i brak łączności z HDMI.

Ostatnio przy wysyłaniu mojej Toshiby na serwis gwarancyjny zostałem poinformowany, że dopóki samodzielnie nie wykonam Recovery i nie przywrócę komputera do stanu fabrycznego, to nie przyjmą zgłoszenia (ponieważ zgłoszenie mogą przyjąć dopiero jak w pewien sposób pokażę, że to nie wina sterowników i wysypanego systemu). Problem tkwił w braku jednego koloru na wyjściu VGA. Na nic zdało się moje tłumaczenie, że na Linuxie jest to samo więc to nie wina systemu. Ostatecznie stwierdziłem, że takie czyszczenie w sumie i tak wkrótce powinienem zrobić więc machnąłem przywracanie (które oczywiście nic nie dało) i wysłałem lapka do serwisu.

Nie wiem czy kogoś to interesuje, ale wymienili mi całe mobo (oczywiście w ramach gwarancji). Komputer był z powrotem po tygodniu.