Czy takie podzespoły będą do siebie pasować?

Witam, składam komputer i nie wiem czy te podzespoły będą ze sobą współgrać:
Procesor: AMD FX 4100 4x3.6Ghz
Grafika: MSI R7 260 1GB
Płyta główna: ASUS AM1M-A
Dysk: WD 5000AAKX
RAM: GoodRAM 4GB DDR3
I potrzebuję do tego zasilacza + obudowy. Jeśli ma ktoś pomysł na lepszą kartę graficzną (albo lepszy cały zestaw) niech napisze, będę wdzięczny :slight_smile: I jak oceniacie taki zestaw, jeśli by pasował?

Wszystko poza płytą będzie pasować. Do AMD FX potrzebna jest płyta z podstawką AM3+, a płyta tu podana ma podstawkę am1 dla bardzo tanich i słabych wydajnościowo procesorów.

Zależy do czego ten komputer miałby służyć i jaki budżet oraz czy w grę wchodzą tylko części nowe czy także używki.

Komputer ma być dość tani (do ok. 1000) do gier (tak, żeby chodziły +/- 30fps). A jakaś fajna płyta z AM3+? Jestem w tym trochę zielony :confused:

A masz już jakieś części, bo np. miałeś już jakiś zestaw komputerowy. Jeśli tak to podaj jego elementy jak możesz.

Niestety nie, do tej pory miałem lapka, dość słabego. A wracając do płyty: znalazłem płytę MSI 760GM P-23. Obsługuje ona socket am3+, więc byłaby? I pozostaje mi kwestia obudowy i zasilacza.

Na am3+ bardzo dobra, ale używana:
http://allegro.pl/gigabyte-ga-990xa-ud3-rev-3-0-s-am3-amd990x-gw-i6765835743.html

Osobiście wolałbym wziąć Intel Pentium 6/7 generacji i do tego używaną grafikę, a potem dokupić lepszy procesor, ponieważ FX są dość prądożerne, mocno się grzeją i mają słabą wydajność względem Intela.

Dzięki :slight_smile: A pod procesor Intela jaki musi być socket?

LGA 1151 i wymagają pamięci DDR4.

Gigabyte GA-B250M-DS3H albo ASRock B150M-DVS R2.0

  • Intel G4560

Czyli zestaw:
Proc.: Intel G4560
Grafika: MSI R7 260 1Gb
Płyta: Gigabyte GA-B250M-DS3H
RAM: Kingston HyperX Fury DDR-4 2133mHz
Dysk: WD 5000AAKX
jest już ogarnięty?

http://allegro.pl/logic-concept-a02-black-midi-tower-zasilacz-500w-i6741358368.html
I czy taka obudowa wpasowała by się w ten zestaw?