Czy telefony ze sklepu internetowego są wadliwe?

babka w salonie plusa powiedziała mi, że na ich telefony ze sklepu internetowego są częste reklamacje, czy to prawda??

chciałem wziąć tel. z tego sklepu ale jak ma być wadliwy to ja już nwm. jakie macie opinie na temat tych e-sklepów w ogóle?

To bez znaczenia.

Każdy produkt może być uszkodzony niezależnie od formy sprzedaży.

Powiedziała tak, bo dostaje prowizje od tych sprzedawanych u niej :stuck_out_tongue:

z telefonu sprzedanego w sklepie internetowym sprzedawca nie ma prowizji.

więc może on być wadliwy, uszkodzony w dostawie, omyłkowo wysłany inny… dopisz to co sobie jeszcze wymyślisz, żeby przekonać i sprzedać w salonie.

Powiedziała tak, dlatego że w e-sklepie niektóre telefony są tańsze albo dają więcej minut do abonamentu, a ona nie ma z tego zysku.

toonii ,

Zapoznaj się z tematem i popraw tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie. W celu dokonania zaleconej korekty proszę użyć przycisku Edytuj przy poście otwierającym ten temat.

Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało przeniesieniem tematu do Kosza.

a to ■■■■■ ;p

te ceny w ich salonach to śmiech na sali

Telefon zakupiony w e-sklepie jest tak samo pełnowartościowy jak kupiony w normalnym sklepie. Przecież do salonu też kurierem są wysyłane z głównego magazynu telefony. To co ta Pani powiedziała to nonsens. Prawdopodobieństwo trafienia jest tak tak bardzo rzadkie jak przy kupnie w salonie. Patrząc z doświadczenia własnego nie widziałem różnicy, żeby więcej telefonów było z przesyłek kurierskich niż kupionych bezpośrednio u operatora. Widać to od razu po umowie, nie wypełniona karta gwarancyjna itp. Poza tym niektórzy producenci stosują plomby na pudełkach :slight_smile:

Ambasador marki XPERIA

Nie wiem jak jest w Plusie, ale Play przed wysłaniem telefonu z e-sklepu testuje go i nakleja swoją plombę na pudełko.

jeśli kupie telefon w sklepie internetowym to, żeby potem załatwić sobie gwarancje będę musiał jechać 200 km do serwisu np. sony, żeby sobie podbić gwarancje czy będę mógł ją podbić w punkcie sprzedaży operatora ???

Zawsze możesz reklamować sprzęt przez każdy salon operatora. zwłaszcza, że wtedy masz prawa przysługujące konsumentowi, a przypadku serwisu producenta obowiązują zapisy karty gwarancyjnej.

Jeżeli chodzi o gwarancję dla Sony:

W T-mobile zamówiony kurierem - Dostajesz fakturę na której jest zapis, że czysta karta gwarancyjna z tą fakturą wystarczy. Czysta gwarancja będzie na pewno w pudełku :wink:

Orange - Dostajesz Fakture i umowe. Któreś z tych może służyć jako dowód zakupu i w pudełku będą dwie gwarancje. Jedna książeczkowa Sony czysta i ORange taka A4. Bierzesz tą A4 :stuck_out_tongue:

W Play i Plusie nie wiem do końca, ale w Plusie chyba w głównym magazynie podbijają pieczątką a resztę sam sobie uzupełniasz. IMEI, data zakupu etc.

Ambasador marki XPERIA

Ja jak kupiłem mojego samsunga Galaxy Mini, to sprzedawca sprawdził telefon, kabel USB, podpisal gwarancje.

W “e-sklepie” nie sprawdzają produktów, tylko je wysyłają na podany adres. :slight_smile:

@GuiiHz

To czemu jak dostałem telefon kurierem z Play na pudełku była naklejka SPRAWDZONO? Jeżeli chodzi o gwarancję to dostaje się czystą kartę i fakturę, kartę można uzupełnić w dowolnym salonie sprzedaży.

Ja też miałem klepniętą pieczątkę “SPRAWDZONO” ponadto na karcie gwarancyjnej tez była pieczątka, więc wystarczyło ją tylko wypełnić.

Oczywiście telefon również z eShopu Play :slight_smile:

bo jak sprzedają w salonie 1 sztuke,to przez neta pewnie z 5 sztuk,to reklamacji zawszę będzie wiecej na telefony kupione w sklepie internetowym.Tylko wiadomo że klient z reklamacja pójdzie do najbliższego salonu bo już do sklepu internetowego mu nie przyjmą