Czy ten dysk będzie odpowiedni do mojego laptopa?

Witam,
Czy dysk KINGSTON A400 240GB SS będzie dobry do mojego laptopa Acer Nitro 5? Chce wymienić HDD na SSD. Jak nie ten to jaki? 250GB mi wystarczy.

A w laptopie masz już jakiś dysk SSD zamontowany w gnieździe M.2?

Mam tylko dysk HDD, który mi już pada. Nie wiem czy to M2 czy SATA, czy coś innego, nie znam się wystarczająco. Jednak jestem na 95 procent pewny że go jest sata. Co mam w takim wypadku zrobić? Są dyski SSD na sata? Jakieś przejściówki? A może mój laptopy ma M2 w płycie głównej?

Skąd wiesz, że dysk pada? SMART na to wskazuje czy po prostu wolno pracuje komputer? Poza tym co to dokładnie za model? Masz opisane na naklejce na spodzie.

Oddałem dzisiaj laptopa do serwisu w celu wyczyszczenia chłodzenia i wymiany past na CPU i GPU. Z racji że to kuzyn mojego kuzyna, serwisant powiedział mi że strasznie wolno chodzi mój system, nawet jak na HDD, na początku zalecił zainstalować go od nowa. Po czym odpalił jakiś program, gdzie wykazało że to wina dysku i z biegiem czasu będzie chodził coraz wolniej. On pracuje w tym fachu odkąd pamiętam, więc nie może się mylić. Swoja drogą ciekawy serwis ma ten Acer. Jakiś czas temu oddałem laptopa na gwarancję z pretekstem, że laptop wolno chodzi i byłem prawie pewien, że to wina dysku. Naprawili USB, zażądali 140zl, a dysk niby ok. No i widać jak ok…

Trzeba było nie zgodzić się z naprawą, bo nie zrobili tego co mieli na protokole. USB zrobili Ci na odczepnego by zgarnąć kasę.

Podaj dokładny model tego laptopa, może zamontujemy coś na M.2 by nie tracić portu SATA - może będziesz chciał za jakiś czas więcej miejsca. Jeżeli jednak upierasz się przy dysku 2,5 na SATA to lepiej wziąć polecanego Cruciala MX500.

Czy dysk m.2 to rzeczywiście dobre rozwiązanie do laptopa? Chodzi mi o temperatury jakie osiągają nawet w przewiewnej budzie PC.