Czy ten telefon ma gwarancję?

mam pytanie dotyczące tej aukcji…

http://allegro.pl/item492657983_sony_er … _nowy.html

tam jest napisane że : ‘Karta gwarancyjna (nie podbita)’

To znaczy, że co ?

Ma gwarancję ?

Czy nie ma ?

Cześć , to znaczy , że ma nie podbitą gwarancję . Gwarancja zostanie podbita w dniu sprzedaży i od tego czasu będziesz miał telefon na gwarancji . SonyEricsson daje 24 miesiące gwarancji na swoje produkty , nie dotyczy to akumulatorków .

Spytaj się czy ją “podbiją” jak go kupisz,bez tego to jest nieważna.

Ale jeśli dostanie dowód zakupu (np paragon) to ma dwa lata na reklamacje z tytułu niezgodności towaru z umową. Gwarancja jest do niczego nie potrzebna.

e to lipna aukcja…

thanks za info…

Wszystko jest w jak najlepszym porządku. Przecież Ci podbiją gwarancję przy wysyłce.

Paragon to może mu co najwyżej uznać sklep,w którym kupił towar jako gwarancję.Często samemu wysyła się towar do Serwisu Gwarancyjnego producenta sprzętu a nie do sklepu gdzie się kupiło,a oni wymagają paragonu lub faktury zakupu,podbitej karty gwarancyjnej.

I sklep ma obowiązek wysłać do serwisu, za Ciebie to pozałatwiać. W tym konkretnym wypadku gwarancja jest o tyle dobra, że taki sklep może zniknąć, jest zwykle w innym mieście- zawsze to problem. Ale jeśli kupujesz w jakimś dużym markecie to gwarancja nie jest potrzebna, chyba że jest dłuższa niż dwa lata. Wystarczy Ci paragon, bo wiesz dokładnie gdzie kupiłeś i zaden problem tam podejść i zareklamować.

NA tej aukcji nie ma żadnej gwarancji, jedynym sposobem reklamacji jest paragon -2 lata. To jest sprzęt używany.

słuchajta…

kupuje u gostka, który zakupił tela w erze, jest i gwarancja i rachun,

w razie czego będe miał blisko reklamować, a erowski sim lock

mi nie wadzi, mobilking na tym spokojnie poleci…

znaczy nie zakupil tylko dostał w promocji… hehe

A jeżeli producent zapewnia gwarancję Door-to-door to też biegniesz do sklepu ze sprzętem?

A co do drugiego zdania to czytam,czytam i nie wiem o co chodzi…gwarancja jest dobra bo może sklep zniknąć,super. :x

fajnie by było gdyby do każdego produktu, dodawali gwarancje door-to-door…

im więcej jest możliwości dochodzenia swoich praw tym lepiej,

a najlepiej gdyby nic sie nie psuło…

każdy sklep może splajtować, i co wtedy zrobić z tym rachunkiem ?

polecieć do innego sklepu ?

Bzdury, bzdury, bzdury!

Era nie musi mieć ani karty gwarancyjnej ani podbitej gwarancji jeśli chodzi o SE. WAŻNY jest dowód zakupu!

Odnośnie Towaru na niezgodności z umową - dotyczy to FIRM!!