Czy ten telefon ma gwarancję?


(jarekm26) #1

mam pytanie dotyczące tej aukcji...

http://allegro.pl/item492657983_sony_er ... _nowy.html

tam jest napisane że : 'Karta gwarancyjna (nie podbita)'

To znaczy, że co ?

Ma gwarancję ?

Czy nie ma ?


(Iwagreg) #2

Cześć , to znaczy , że ma nie podbitą gwarancję . Gwarancja zostanie podbita w dniu sprzedaży i od tego czasu będziesz miał telefon na gwarancji . SonyEricsson daje 24 miesiące gwarancji na swoje produkty , nie dotyczy to akumulatorków .


(hevet) #3

Spytaj się czy ją "podbiją" jak go kupisz,bez tego to jest nieważna.


(Sebos99) #4

Ale jeśli dostanie dowód zakupu (np paragon) to ma dwa lata na reklamacje z tytułu niezgodności towaru z umową. Gwarancja jest do niczego nie potrzebna.


(jarekm26) #5

e to lipna aukcja...

thanks za info...


(Sebos99) #6

Wszystko jest w jak najlepszym porządku. Przecież Ci podbiją gwarancję przy wysyłce.


(hevet) #7

Paragon to może mu co najwyżej uznać sklep,w którym kupił towar jako gwarancję.Często samemu wysyła się towar do Serwisu Gwarancyjnego producenta sprzętu a nie do sklepu gdzie się kupiło,a oni wymagają paragonu lub faktury zakupu,podbitej karty gwarancyjnej.


(Sebos99) #8

I sklep ma obowiązek wysłać do serwisu, za Ciebie to pozałatwiać. W tym konkretnym wypadku gwarancja jest o tyle dobra, że taki sklep może zniknąć, jest zwykle w innym mieście- zawsze to problem. Ale jeśli kupujesz w jakimś dużym markecie to gwarancja nie jest potrzebna, chyba że jest dłuższa niż dwa lata. Wystarczy Ci paragon, bo wiesz dokładnie gdzie kupiłeś i zaden problem tam podejść i zareklamować.


(dark__jedi) #9

NA tej aukcji nie ma żadnej gwarancji, jedynym sposobem reklamacji jest paragon -2 lata. To jest sprzęt używany.


(jarekm26) #10

słuchajta...

kupuje u gostka, który zakupił tela w erze, jest i gwarancja i rachun,

w razie czego będe miał blisko reklamować, a erowski sim lock

mi nie wadzi, mobilking na tym spokojnie poleci....

znaczy nie zakupil tylko dostał w promocji.. hehe


(hevet) #11

A jeżeli producent zapewnia gwarancję Door-to-door to też biegniesz do sklepu ze sprzętem?

A co do drugiego zdania to czytam,czytam i nie wiem o co chodzi...gwarancja jest dobra bo może sklep zniknąć,super. :x


(jarekm26) #12

fajnie by było gdyby do każdego produktu, dodawali gwarancje door-to-door...

im więcej jest możliwości dochodzenia swoich praw tym lepiej,

a najlepiej gdyby nic sie nie psuło...

każdy sklep może splajtować, i co wtedy zrobić z tym rachunkiem ?

polecieć do innego sklepu ?


(Se Serwis) #13

Bzdury, bzdury, bzdury!

Era nie musi mieć ani karty gwarancyjnej ani podbitej gwarancji jeśli chodzi o SE. WAŻNY jest dowód zakupu!

Odnośnie Towaru na niezgodności z umową - dotyczy to FIRM!!