Czy ten zasilacz udźwignie taki sprzęt?

(fitrux1337) #1

Witam, mam pytanie otóż zamówiłem sobie nową kartę graficzną, dokładnie Palit GeForce GTX 760 2GB (NE5X76001042F). Mam również procesor i3 4150 3.5 GHz. Niestety posiadam ten oto zasilacz DELL D300EM-01 80PLUS BRONZE który posiada tylko 300W. Oczywiście wymiana zasilacza nastąpi ale dopiero za mniej więcej 2 tygodnie a chciałbym sobie już w coś pograć ale boję się czy to nie będzie za mała moc jak na ten zestaw. Jeśli ktoś będzie chciał dodatkowe specyfikację to proszę pisać (Jestem w tym zielony). Oczekuję jakiejś porady typu, czy w ogóle odpali itp. Za każdą sensowną odpowiedzieć, Dziękuję621187103_1_644x461_zasilacz-atx-dell-d300em-01-300w-inspiron-3847-bdb-gdansk

(Slodki_malin) #2

Pasowałby jakiś zasilacz o mocy 450 W .
Ten, ciężka sprawa.
I aby się upewnić na 100% zajrzyj do specyfikacji Kart.Graf jakiej mocy minimalnej wymaga.
Sądzę że nie uciągnie.

(fitrux1337) #3

Szkoda, myślałem że odpalę :frowning:

Łoooomatkoo… a w życiu! Seria 7xx to minimum 600 plus mocna linia 12V. Same karty potrafią wsiorbać ponad 200W, więc o czym tu mowa?

(Longhorn2009) #5

Zasilacz nawet nie ma złączy zasilających do GPU, a trzeba pamiętać że niektóre wersje GTX 760 wymagają złączy 6+8pin, np. wersje Gigabyte. Standardowo jest to 6+6pin.

(fitrux1337) #6

Więc teraz 2 część, najlepszy zasilacz do 200złotych, czekam na wasze propozycje

Marka obojętna. Znajdź sobie cokolwiek, co ma odpowiednie wtyki i daje 40 amper na linię 12V. I tyle. Przeważnie wszystko oznaczone “80 bronze plus” ma to. Przy takim amperażu moc zasilacza będzie się zaczynała od 550W w górę.
Tu masz fajną kostkę… nieco powyżej 200, ale warto. Max obciążenie na linii 12 to 49A, więc żeby to maleństwo zdymić, to trzeba się naprawdę postarać :wink:

(Longhorn2009) #8