Czy ten zasilacz udźwignie taki sprzęt?

Witam, mam pytanie otóż zamówiłem sobie nową kartę graficzną, dokładnie Palit GeForce GTX 760 2GB (NE5X76001042F). Mam również procesor i3 4150 3.5 GHz. Niestety posiadam ten oto zasilacz DELL D300EM-01 80PLUS BRONZE który posiada tylko 300W. Oczywiście wymiana zasilacza nastąpi ale dopiero za mniej więcej 2 tygodnie a chciałbym sobie już w coś pograć ale boję się czy to nie będzie za mała moc jak na ten zestaw. Jeśli ktoś będzie chciał dodatkowe specyfikację to proszę pisać (Jestem w tym zielony). Oczekuję jakiejś porady typu, czy w ogóle odpali itp. Za każdą sensowną odpowiedzieć, Dziękuję621187103_1_644x461_zasilacz-atx-dell-d300em-01-300w-inspiron-3847-bdb-gdansk

Pasowałby jakiś zasilacz o mocy 450 W .
Ten, ciężka sprawa.
I aby się upewnić na 100% zajrzyj do specyfikacji Kart.Graf jakiej mocy minimalnej wymaga.
Sądzę że nie uciągnie.

Szkoda, myślałem że odpalę :frowning:

Łoooomatkoo… a w życiu! Seria 7xx to minimum 600 plus mocna linia 12V. Same karty potrafią wsiorbać ponad 200W, więc o czym tu mowa?

Zasilacz nawet nie ma złączy zasilających do GPU, a trzeba pamiętać że niektóre wersje GTX 760 wymagają złączy 6+8pin, np. wersje Gigabyte. Standardowo jest to 6+6pin.

Więc teraz 2 część, najlepszy zasilacz do 200złotych, czekam na wasze propozycje

Marka obojętna. Znajdź sobie cokolwiek, co ma odpowiednie wtyki i daje 40 amper na linię 12V. I tyle. Przeważnie wszystko oznaczone “80 bronze plus” ma to. Przy takim amperażu moc zasilacza będzie się zaczynała od 550W w górę.
Tu masz fajną kostkę… nieco powyżej 200, ale warto. Max obciążenie na linii 12 to 49A, więc żeby to maleństwo zdymić, to trzeba się naprawdę postarać :wink:

Jedną z lepszych propozycji będzie LC-Power https://www.morele.net/zasilacz-lc-power-460w-lc6460gp3-v2-3-582137/ Certyfikat sprawności 80 plus silver do 90 procent. Posiada złącza zasilania PEG 6+8pin i wystarczającą moc do zestawu średniej klasy.
Jaki dokładnie model Della posiadasz?