Czy to problem z kartą sieciową?

Internet sie wyłącza jak wysyłam coś na dysk zewnętrzny, wyłącza się też bez wysyłania ale najczęściej jak coś wysyłam, internet mam połączony przez kabel, co zrobić z tym?

Nic nie zrobisz, takie życie… :wink:
Chyba, że poprawisz temat tak, aby opisywał problem i podasz znacznie więcej danych, wtedy może ktoś spróbuje pomóc, bo w tej chwili ani temat, ani treść nic nie mówią o problemie.

Co mam jeszcze napisać? Może jakieś pytania masz dla mnie? Jak wyłączy się to za każdym razem muszę restartować kompa lub kartę sieciową, tak jakby internet był przeciążony, nie znam się na tym i nie wiem co jeszcze mam napisać? Czy to przez kabel?

Proszę popraw tytuł. To raz.
Dwa - napisz specyfikację komputera, abyśmy wiedzieli z czym mamy do czynienia,
napisz też jaki masz system operacyjny.
Trzy - napisz jak uzyskujesz internet, czy masz router, czy internet jest dzielony, jaki dostawca, no im więcej napiszesz, tym mniej będzie zgadywania.

Pożycz od kogoś kartę sieciową, bo wygląda na to, że jest uszkodzona. I faktycznie popraw tytuł, bo masz szczęście, że chciało mi się odpowiedzić na Twój temat. Z reguły olewam takie tematy.

Mam Windows 10, mam router od UPC Connect Box, internet nie jest dzielony, Intel Core i5, NVIDIA GeForce GT 620m, dysk twardy 500GB, mam ten Acer Aspire E1-571G. Nie dawno komputer przyszedł ze serwisu i mówiłem że to może być karta sieciowa ale widać że nic z tym nie zrobili bo dalej się to robi, mam go na gwarancji

  • Właściwości karty sieciowej / zarządzenie energią / odznacz Zezwalaj komputerowi na wyłączenie tego urządzenia w celu oszczędzania energii

  • zmień/zainstaluj nowszą wersję sterownik do karty sieciowej (jak sie czujesz na siłach)

  • wymieni kabel ethernetowy pomiędzy kompem a urządzeniem sieciowym (nie wiem czy ktoś ci zacisnął/czy sam sobie zacisnąłeś)

  • po tym co napisałeś GeForce GT 620m masz laptop, jak się ma sytłacja kiedy używasz WiFi ?