Czy to śmierć grafiki AMD Radeon 6370M czy tylko sterowniki uszkodzone?

Po włączeniu laptopa (parametry w moim motto) odpala BIOS i po ekranie " Trwa uruchamianie systemu Windows" (7) włącza się tylko czarny ekran i wskaźnik myszki …i dalej koniec - można jedynie wyłączyć lub przesówać myszką. Przy włączaniu można też wejść w BIOS (F2).

Ktoś mi sugerował, że padła karta graficzna - ale wydaje mi się, że chyba by wtedy w ogóle wyświetlacz nie działał (a przecierz BIOS da się wyświetlić).

Mam sterowniki do karty graficznej na pendrive, ale nie wiem jak je wygrać z poziomu BIOS bez Windows.

Proszę o pomoc (nie mam doświadczenia w tej dziedzinie) oraz ewentualne przesunięcie do innego działu (bo nie wiem czy to jest na pewno to).

 

bedsta, proszę zapoznaj się z tą stroną oraz tym tematem, a następnie, używając opcji EDYTUJ , później Użyj pełnego edytora , popraw tytuł tematu, tak aby mówił konkretnie o problemie. W przypadku zignorowania prośby temat poleci do śmietnika.

Spróbuj w trybie awaryjnym najpierw usunąć sterowniki i dopiero jak Ci się windows odpali instaluj na nowo.

Niestety tryb awaryjny też nie uruchamia się (ani wiersz poleceń). Nie jestem w stanie włączyć w żaden sposób W7 - tylko czerń i strzałka przy każdej opcji odpalania W7.

Czy jest na to sposób?7

Najpierw zrób formata albo jakiś system (nawet instalator Windows 7) uruchom z płyty/USB.

 

Jeżeli uruchomi się normalnie i będzie obraz działał prawidłowo to wystarczy zmienić system. 

Program MHDD i dasz tu zdjęcie smart dysku - funkcja F8.

 

Gdyby MHDD nie chciał działać kontroler dysku w biosie z ahci przestawisz na IDE lub Compatybility lub podobnie.

Zrobiłam jeszcze akcję ze startem i klawiszem F8 -narzędzie do naprawy systemu podczas uruchomienia.

Szczegóły diagnostyki i naprawy: Znaleziono główną przyczynę:

Nieokreślone zmiany konfiguracji systemu mogą powodować problem.

Akcja naprawy: Sprawdzenie i naprawianie integralności plików systemowych. Wynik: Niepowodzenie.