Czy użytkownik ma prawo, aby Orange mógł zdjąć SimLocka?


(Macio117) #1

Witam,

Czy użytkownik ma prawo, aby Orange mógł zdjąć SimLocka na koniec gwarancji/umowy?


(adam749) #2

Tak. Po skończeniu umowy idziesz do salonu firmowego Orange i w terminie paru dni, a nawet na miejscu powinni za freeko zdjąć smoka.


(Macio117) #3

A nie wystarczy iść do punktu Orange?

I oryginalne menu producenta też wgrają?


(Mariusz9a) #4

Musi być salon firmowy. Menu nie zmienią (zostanie z Orage).


(Marcinch7) #5

Menu możesz zmienić we własnym zakresie o ile to SE...


(Macio117) #6

Telefon to Sagem My700X :slight_smile:


(mati75) #7

Simlocka zdejmą, ale o menu zapomnij.


(Macio117) #8

Byłem w salonie Orange i powiedzieli mi, że nic o czymś takim nie słyszeli :?

Nawet dzwonili do centrali, gdzie to samo mówili, że o zdejmowaniu simlocka na koniec umowy, co było dla nich również czymś niespotykanym :confused:

Co mam w takiej sytuacji zrobić?


(Enter6000) #9

Jeśli skończyła Ci się gwarancja, to po prostu idź do najbliższego punktu, gdzie zdejmują odpłatnie simlock'i.

Więcej zachodu z tym Orange, niż to warte.


(Macio117) #10

Sam ściągnąłbym SimLocka z mojego Sagema My700X, ale niestety to takie proste nie jest.

Nawet kabla w zestawie czy też na allegro nie ma, a kodów jako takich nie ma :confused:

@Forest23: następnym razem przemyśl to co chcesz napisać.


(Kaka') #11

OTy > /dev/null.


(JUDGE) #12

Jeśli się nie mylę akurat w Orange nie ma opcji bezpłatnego ścigania blokady simlock po zakończeniu umowy. Więc masz niestety pecha pod tym względem.


(Macio117) #13

To jak to w końcu jest?

Już sam nie wiem :frowning:


(JUDGE) #14

Jeśli nie ma niczego na ten temat w regulaminie (z reguły coś takiego stoi w rozdziałach dot. rozwiązywania/zakończenia umowy lub w prawach użytkownika) to znaczy, że nie możesz na to liczyć. A jak mniemam nigdzie takiego zapisu w regu tego opa nie znajdziesz.

PLUS i bodajże Play umozliwiają swym klientom bezpłatne zdjęcie simlocka po zakończeniu umowy, nie wiem co z Erą ale niestety, Orange nie zobowiązała się do ww.

Pozostaje Tobie ściągnięcie locka na własną rękę.


(Macio117) #15

Aha, dziękuję za odpowiedź.

Teraz już wszystko jasne :slight_smile: