Czy vista pojdzie na takim kompie


(Aju) #1

mam starego laptopa, szkoda zeby sie walal po szufladzie, na nowym mam win xp prof i ne bede go zmienial bo jest to jakas wersja bez plyt instalowana z partycji komputera :jezor:

p4 - 2,8ghz

64-128grafika z ramu (zintegrowana)

512 ram (moze miec 1024 ale myslem o sprzedazy kostki jesli 512 wystarczy)

myslalem nad vista ULTIMATE w boxie gdyz zdovylem dobra znizke na taki systemik....


(Wujek 15) #2

Bierz i nie pytaj :slight_smile: Z grafika troche.. nie zabardzo ale wsysaj... No wiesz.. jak nie chcesz by sie walal po szufladzie.. " tak stary laptop " to mozesz mi go sprzedac za 100 zł :stuck_out_tongue_winking_eye:


(Aju) #3

dzieki, no wlasnie szkoda mi go bo xp-ek na tym smiga pieknie :slight_smile:

a grafika co? (powiem ze nie gram w nic na kompie) filmy ogladam od święta :wink:


(ak6) #4

AeroGlass może mieć poważne problemy ale możesz go wyłączyć i będzie git. :smiley:


(Aju) #5

Jesli chodzi o przezrpczystosc to mi sie to nie podoba... wiec bym tego nie uzywal.


(ak6) #6

No to reszta będzie śmigać. Nie zaszkodziłoby dołożyć drugie 512 RAM dla lepszej efektywności.


(Aju) #7

czyli warto zostawic sobie druga kostke :slight_smile:

Dzieki, w takim razie chyba sie zdecyduje, a po jakims czasie napisze jak sie sprawuje i czy bylo warto :slight_smile:


(Janek Max) #8

Ja mam właśnie tą wersje vist i bardzo się z niej ciesze,ale lepiej na twoim laptopie nie włączać aero glass bo bedzię się troche cieło :wink:


(MaRa) #9

Zależy jaka grafika. Jeśli to Intel950, to Aero się odpali. Jeśli 915G lub 855G, to nie.

Ja na starym (2-3 lata) laptopie zainstalowałem Ubuntu 6.10 (6.12PL) i wszystko gra.


(Janek Max) #10

ale w Ubuntu nie masz aero glass :frowning:


(Aju) #11

to jest SiS M650

Złączono Posta : 17.03.2007 (Sob) 11:22

:lol: no panowie, chodzi bardzo ładnie, ram został 1024, aero odziwo działa i się nie tnie :shock: (jednak jest wylaczone bo nie lubie tego)