Czy warto kupić iMaca dla grafika?

Witam chciałem się zapytać czy zakup powiedzmy iMaca jest inwestycją dobrą czy nie?. Jestem grafikiem i pracuje na programach Blender,Photoshop (na Macu to bedzie +Pixelmator). Więc czy w moim przypadku kupowanie Maca jest jako tako krokiem w przód ? Mam dopiero 16 lat więc jęsli tak owego iMaca zakupię bedzie mi on slużył także na studiach i w poźniejszym czasie. :wink: iMaca chciałbym potraktować jako narzędzie do pracy.

alano94 , proszę zapoznaj się z tą stroną oraz tym tematem, a następnie popraw tytuł tematu, używając przycisku ac7a4cd89050aa6e.gif

Szczerze, jak czasami słyszę te wszystkie opinie, że dopiero dzięki Macowi staniesz się prawdziwym grafikiem, to ogarnia mnie komiczny śmiech. Pracują na zwykłym PieCu i nie widzę sensu, aby przerzucać się na Maca. Mac nie uczyni Cię lepszym grafikiem, pomimo że mówi się że jest to komputer kompletnie multimedialny, to nie widzę sensu aby wydawać na niego tyle kapusty dzięki logu jabłka. Bo gdyby policzyć jego możliwości, to samo logo jabłuszka oraz uśmiechnięta morda Jobsa, kosztuje ponad 1000zł więcej niż standardowy PC w komputerowym… Jeśli jesteś kasiasty to wszystko jedno, ale jak oszczędzasz sobie każdy grosz, żeby kupić ten super wypasiony sprzęt do tworzenia grafiki, to wg mnie jest to zbędne.

A w wielu firmach jest wlasnie Mac i czy jak zobacze po studiach oferty pracy to nie bede miał facepalmu gdyż wiekszość z nich to obsluga Maca… Bo chciałbym się już w 100% zajać własnie grafika komputerowa. Juz tak w wieku 18-19 na grubo.

Np. Photoshop działa tak samo na Windowsie jak i na MacOSie, czy jak to tam się zwie. Klikasz w ikonkę z programem i już masz program, w którym masz pracować. Nie musisz znać systemu - grunt, żeby potrafić pracować przy pomocy programów pod danym systemem.

A żeby zaznajomić się z systemem na poziomie użytkowym wystarczy przejść się do pierwszego lepszego iSpotu i posiedzieć przy MacBooku jakieś 20 minut.