Zastanawiam się, czy warto w ogóle zgłaszać błędy w artykułach na portalu. Do tej pory to robiłem, ale niemal nigdy nie sprawdzałem, czy poprawka została zrobiona. Tym razem w tekście “Vivaldi będzie wielki: nadchodzi wersja na Androida i wbudowany klient poczty” (http://www.dobreprogramy.pl/Vivaldi-bedzie-wielki-nadchodzi-wersja-na-Androida-i-wbudowany-klient-poczty,News,77750.html) z 5 grudnia, dzień później napisałem komentarz do autora artykułu:
jako że przejrzałem tekst źródła na podstawie którego został opracowany artykuł (http://techpp.com/2016/11/24/jon-von-tetzchner-vivaldi-interview/) i jedyna wzmianka o dacie mówi:
Autor nie zareagował jednak na mój komentarz. W związku z tym, 8 grudnia po południu zgłosiłem ten błąd również za pomocą funkcji “Zgłoś błąd w publikacji” cytując mój komentarz oraz drugi raz tego samego dnia wieczorem, upewniając się, że zgłoszenie zostało wysłane, ponieważ kiedyś widywałem problemy z tą funkcją:
Zgłoszenie to zostało poprawnie wysłane i zarejestrowane z numerem id: 77750.
Mimo że minął już tydzień od mojego komentarza i pięć dni od zgłoszenia za pomocą funkcji “Zgłoś błąd w publikacji”, tekst na dp nadal mówi o “późnej pierwszej połowie”.
Może bym sobie dał spokój, ale nadal pamiętam sytuację, gdzie mój pierwszy komentarz z zapytaniem dlaczego artykuł na dp linkuje do strony zawierającej reklamy porno został wręcz usunięty, a reakcji redakcji doczekałem się dopiero po tygodniu i tylko dlatego, że wspomniałem o sprawie w komentarzach do innego tekstu. To czytelnicy tworzą ten portal, tak więc sądzę, że jesteście w stanie zrozumieć jak się czuję, widząc, że kolejne moje zapytanie zostaje kompletnie zignorowane.
Tak więc, czy ktoś może mi powiedzieć, czy te zgłoszenia są sprawdzane i uzasadnić dlaczego miałbym kontynuować ich dodawanie?