Czy zakupy internetowe oznaczaja kłopoty?

Mam tego rodzaju problem.

Zakupiłem od “firmy” działającej na Allegro nową słuchawkę Bluthut ,

[Bluetooth BLUETREK G2]

która ma być kompatybilna z moim telefonem Nokia 6810.

Po otrzymaniu sprzętu okazało się , że instrukcja dołączona do sprzętu jest tylko w dwóch językach tzn. angielskim oraz chyba chińskim.

Sprzedawca mimo obietnicy gwarancji 24 miesiecy nie dołaczył absolutnie nic … żadnej gwarancji , żadnego paragonu po kilku moich imeilach przypuścił na mnie atak , że nic nie musi dołączać - że tego nie wymaga prawo w tym kraju tzn. Polsce.

Nie mogę na nim także wymóc pomocy technicznej…

Czy ktos wie cokolwiek na temat przepisów prawnych przy sprzedaży nowych rzeczy w internecie ?

Czy spotkaliscie się z takimi tematami , tymbardziej , że słuchawka uzyskała połaczenie z telefonem , ale jest głucha mimo iz potencjometr na telefonie pokazuej full power a przyciskanie przycisku na uchu powoduje jedynie zerwanie połaczenia…

Prosze pomózcie swymi poradami…co robić…

Towar zakupiony przez internet zawsze można zwrócić w określonym czasie.

http://www.pcworld.pl/news/76963.html

http://e-konsument.pl/rzecznik.htm

Miałeś pecha. Masz możliwość zgłosić problemy do allegro i wymusić na sprzedawcy uznanie reklamacji (jeśli jest zasadna)

Spróbuj napisać tutaj:

http://www.allegro.pl/contact/contact.php?topic=19

A na przyszłość pomyśl o tym

http://www.allegro.pl/help_item.php?zoo … 5&item=126

Pamiętaj o możliwości wystawienia negatywnego komentarza. Zawsze możesz poinformować, czytaj - postraszyć, sprzedającego przed jego wystawieniem.

W ogromnej większości wypadków - nie.

Ja zakupiłem już mnóstwo przedmiotów na Allegro i po za Allegro w internecie i jak na razie nie miałem żadnych kłopotów.

Nie zniechęcaj się z powodu tego jednego kłopotu. :slight_smile: