Czy zamieszczenie loga jest bezpieczne?

Interesuje mnie odpowiedź na pytanie, czy zamieszczone na forum informacje z loga programu Silent Runners nie mogą być wykorzystywane przez hakerów w celu późniejszych ataków na mojego kompa? Nie znam się dokładnie na temacie, ale widzę, że mi się w logu wyświetlają informacje dotyczące zainstalowanych aplikacji, sprzętu, klucze. Jednym słowem, czy te informacje nie mogą być wykorzystane do ataków na komputery. Proszę o wyjaśnienie mi tematu. Pozdrawiam :slight_smile:

Nie :slight_smile:

A coś dokładniej na temat?

Bo ja tesz sjem óczę :mrgreen:

Tak jak napisałeś log z Silenta pokazuje zainstalowane programy (ich wpisy w rejestrze). Żeby haker mógł się włamać, potrzebuje Twojego adresu IP, oraz pliki “pomocnicze” (trojany)… To jaki masz program zainstalowany i jakie jest jego wejście w rejestrze nie ma kompletnie dla tego hakera znaczenia - na wszystkich komputerach jest tak samo :slight_smile:

Nie masz się czego bać :slight_smile:

:smiley:

http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic … 970#459970

Może zacznij od ortografi :? Rok szkolny sie skończył, co nie oznacza, że można pisać jak… - proszę to poprawić.

Log pokazuje programy, procesy, które są używane aktualnie na komputerze. Po co hakerowi taka wiedza ??

Jeżeli program ten powodowałby jakieś zagrożenia to na pewno nie byłby wykorzystywany do rozwiązywania problemów z systemem. A jest on używany na całym świecie. Gdyby było jakieś ryzyko, już dawno byłoby to nagłośnione.

Obawy, obawami, ale zachowajmy zdrowy rozsądek.

Uczę się ale czytać to już potrafię. A jak bym był hakerem, to info na temat kto ma jaki firewall nie miało by znaczenia? :slight_smile:

Po części ma, ale zwykle hakerzy nie przejmują się takimi sprawami :slight_smile:

Gdyby wklejanie logów było groźne, to byłoby zabronione na tym forum :slight_smile:

Wydaje mi się, że to była odpowiedź na mój profil…