Czy zasilacz 250W wystarczy do Radeona x1650 pro?

Witam serdecznie i z góry proszę o wyrozumiałość. Mam pewien dylemat i prosiłbym o rade. Mój komputer to jak na dzisiejsze standardy to emeryt, jednakże chciałbym odświeżyć sobie takie klasyki jak Oblivion czy Mass Effect. W zwiazku z tym zakupiłem na allegro karte Ati Radeon x1650 pro 512mb w związku z czym nasuwa się pytanie czy zasilacz jaki posiadam (250W) da rade czy trzeba go zmienic na mocniejszy? Karte kupilem za grosze rowniez jak i sam komputer gdyz nie jestem zapalonym graczem - po prostu lubie sobie pograc w starsze gierki czy Call of duty 2 przez neta. Mój sprzęt to:

Athlon 1800, 1,53 Ghz

płyta główna fujitsu siemens d1289

1GB Ram (2 po 512)

obecna karta to Radeon 9550 pro

karta muzyczna zintegrowana

dysk 40GB

stacja dyskietek

napęd DVD

zasilacz astec 250W

To chyba na tyle, prosiłbym o pomoc gdyz jestem troszeczkę zielony, a nie chciałbym niczego spalić\obciążyć.

Ps sprzedawca karty zapewnil mnie, ze przy tych parametrach nie musze zmieniac zasilacza ale wole sie 2 razy upewnic.

zasilacz 250 W to mało jak na dzisiejsze czasy a astec to firma mało prestiżowa.

Proponuje wymiana

j.w.

Karta dość prądożerna:

http://www.neoseeker.com/Articles/Hardw … ro/10.html

a zasilacz kiepski.

dzieki za informacje, prosze jedynie o info czy komputer z nowa karta bedzie dzialac i nic sie z nim zlego nie stanie (w blizszej przyszlosci oczywiscie wymienie zasilacz), tylko czy do tego zestawu moge od razu wsadzic x1650 pro czy grozi to jakimis komplikacjami?

Tego Ci nikt nie powie, ale ryzyko, że coś się stanie jest spore. Możesz stracić nie tylko zasilacz, ale i inne części.

Robisz to na własną odpowiedzialność. Ja bym nie ryzykował.