Czyzby jakis wirus badz trojan?


(system) #1

Witam, sprawa polega na tym ze komputer dosyc dziwnie sie zachowuje, a to myszka przeskakuje a to czasami sie wylaczy i ogolnie internet dziala wolno i komputer zamulony, zamieszczam zrzut z HiJacka:


(Mayster X) #2

Log jest ok

Jeśli nie używasz to proponuje odinstalować DAP -a.

skaner.gif

Przeczyść rejestr programem jv16 PowerTools

Opcje rejestru - Narzędzia - Czyszczenie rejestru - Po zakończeniu dajemy - Wybierz - Wybór specjalny - Pozycje które mozna bezpiecznie usunąć

Poczytaj :

:arrow: Klik

:arrow: Klik

:arrow: Klik


(system) #3

dzieki ale mam druga powazniejsza sprawe. Ten pierwszy log to jest z mojego kompa a teraz chcialbym pokazac wam drugiego loga. Sprawdzany poprzez jakis on line skaner ale nie pamietam jaki, wykryl w folderze TEMP trojanka GGDoor 22 i nie mozna go usunac, widac na logach ze “skryl” sie pod plikiem userinit.exe i teraz pytanko czy moge ze swojego kompa przezucic ow plik na drugiego kompa i usunac tego trojanka a pozniej na nowo kompa odpalic i bedzie czysto, czy bedzie jakis konflikt pomiedzy windowsami ??

Inna sprawa nie pasuje mi tutaj:

Ale do oceny zostawiam to wam bo ja to sie nie znam na tym … :stuck_out_tongue: dzieki i pozdrawiam …


(Monczkin) #4

kosiiu proszę logi objąć znacznikami code lub quote - proszę to poprawić


(system) #5

chyba nie wyszlo mi za bardzo wklejenie tego … sorka … :stuck_out_tongue:


(Mayster X) #6

Log jest ok

Skasuj tylko

Wpisy są prawidłowe.

Wyczyść katalogi Temp i Temporary Internet Files

:arrow: http://www.searchengines.pl/phpbb203/in … c=12510#10

ewido.gif

Pobierz program, zrób update i przeskanuj