D-Link DWR-921 nie łączy z internetem Orange - czerwona dioda, błąd konfiguracji SIM

Witam serdecznie,
Mam problem z konfiguracją routera D-Link DWR-921. Sprawa wygląda następująco że po włożeniu karty SIM z Orange nie ma internetu. Na routerze miga czerwona lampka od sygnału, a na stronie konfiguracyjnej wyskakuje że jest błąd z ustawieniami. Oczywiście wkładając kartę do telefonu internet normalnie jest. Proszę o pomoc bo już powoli tracę cierpliwość. Próbowałem:

  • Manualnej i automatycznej konfiguracji
  • Ustawić kod PIN na karcie Orange wkładając ją do telefonu i ustawiając go przez pewien kod numerowy znaleziony na internecie
  • Konfigurować internet bez podawania PINu

I nic.
Przysyłam zdjęcia jak to u mnie wygląda.





Mam pewną teorię na ten temat ale nie jestem na 100% jej pewny: czy mógłbyś wsadzić do routera kartę SIM, która ma 5 lat albo i więcej?

Dla mnie dziwna jest data 2009, może infrastruktura Orange ją widzi i blokuje dostęp?

Może jest gdzieś zakładka do uaktualniania daty przy pomocy „pobierz czas z lokalnego komputera”, gdy w polu na rok jest sztywna lista bez 2025; a router odrzuca manipulacje na tagu by osiągnąć <option value="2025">2025</option>.

@zbychu94 Wyjmij kartę SIM z routera i włóż ją do telefonu. Wejdź na telefonie w ustawienia karty SIM i wyłącz na niej kod PIN. Następnie jak dezaktywujesz na karcie PIN włóż ją ponownie do routera. Routery LTE nie lubią kart SIM z włączonym kodem PIN bo mają problemy z ich zapamiętaniem. Jeżeli na tej karcie Orange nie da się wyłączyć żądania kodu PIN to trzeba ją wymienić w salonie Orange na nową.

Pozdrawiam!

W pola username, password i verify password wpisz: internet
Zapisz ustawienia i zobacz czy działa.

Jeśli to nie zadziała to dodatkowo Authentication daj na Off.

Nie jestem pewien, ale czy account/ profile name ma być Orange czy internet?

@sensu Pole „Account/Profile Name” to tylko nazwa profilu. Nie ma znaczenia dla poprawnego działania. Ważniejsze pola to „Dialed Number”, „APN”, „Pin Code”. Tam są wartości poprawnie wpisane dla karty Orange.

Pozdrawiam!

OK. U mnie też Orange nie działał i w polu username i password musiałem wpisać internet.

Czy na pewno masz poprawnie ustawioną datę w systemie? Bo na zrzucie widać 31/12/2009

Router pewnie nie obsługuje automatycznego aktualizowania daty bez dostępu do serwera (S)NTP.