[D900i] Telefon wyłącza się po naładowaniu

Cały algorytm, który doprowadził do błędu w Samsungu D900i. Co teraz robić? Krok po kroku:

  1. Pojawił się komunikat, że bateria rozładowana.

  2. Wyłączyłem telefon.

  3. Kolejnego dnia podłączyłem go pod USB.

  4. Telefon uruchomił się sam (tak, jak powinien).

  5. Uruchomiłem go do końca, tzn. podałem PIN. Wyświetliła się tapeta (poprawnie).

  6. Ładował się długo - ok. 4-5 godzin.

  7. Gdy już pojawiły się wszystkie kreski na ikonce baterii, odłączyłem kabel.

  8. Telefon wyłączył się.

Teraz gdy próbuję go uruchomić:

  1. Wyświetla się logo D900i, a potem “Witamy w sieci”.

  2. Ekran przygasa i widać animację wyświetlaną podczas zamykania systemu.

  3. Telefon nie pyta o PIN, lecz wyłącza się.

I tak można robić w nieskończoność.

Kiedyś już tak ładowałem telefon i nic się nie stało, ale z 1 różnicą: nie uruchamiałem go do końca przed całkowitym naładowaniem baterii. Teraz nie wiem, co robić. Czy wsadzić kabel USB jeszcze raz? Wygląda na to, że jest błąd w sofcie. Nie Być może ktoś miał już taką sytuację i poradzi, jakie czynności wykonać. Przypuszczam, że:

  1. Zaciął się przycisk?

  2. Bateria padła - raczej niemożliwe?

  3. Telefon myśli, że jest uruchomiony (status = ON) i należy wyłączyć system.

Może zacznę od wsadzenia kabla do USB? Raczej nie powinienem spodziewać się nieoczekiwanych efektów po incydentach z produktami Apple?

Po drugie, kolego drogi, procedura, odłączania od komputera urządzeń USB, wygląda następująco.

Podłączamy urządzenie (wiadomo), później jeśli chcemy odłączyć to powinno tak się robić:

Bezpieczne usuwanie sprzętu (na pasku, tray), klikamy raz prawym, wybieram do wyłączenia i ładnie i bezpiecznie odłączamy telefon, taki system nic by się nie stało.

Prawdopodobnie oprogramowanie poszło.

Jeżeli telefon pracuje w trybie modemu, nie ma wtedy ikonki BUS na pasku zadań. Dopiero po przełączeniu na “Pamięć masowa”, czyli kartę pamięci. Zazwyczaj ładowałem telefon, gdy był włączony. Prawdopodobnie jest błąd w oprogramowaniu. To znaczy, że muszę iść do serwisu, aby wgrali ponownie soft?

Czy spróbować włożyć kabel USB ponownie, czy nie radzicie?

Teraz możesz kombinować, serwis chyba Cię nie ominie, więc proponuję nietuzinkową metodę przed sięgnięciem po naprawę serwisową. Włącz telefon, kiedy wyświetli się logo wyjmij baterię. Jeśli nic to nie zmieni możesz wypróbować to co sam napisałeś z podłączeniem telefonu pod usb.

SolelyRose*

Włożyłem kabel USB i poczekam, aż telefon naładuje się. Potem zacznę kombinować. W ostateczności pójdę do serwisu, żeby wgrali ponownie soft lub wyzerowali pamięć.

Dzisiaj naładowałem go ponownie na wyłączonym, odpiąłem USB, włączyłem i na razie działa poprawnie. To musiał być błąd w oprogramowaniu :slight_smile: