Darmowa Domena

Witam ja chciałbym się zapytać czy są jakieś darmowe domeny

Oprócz dot.tk

Proszę o Pilną Odpowiedz

az.pl

z końcówką .pl

Darmowa, przez pierwszy rok.

no własńie przez pierwszy rok nie o to mi chodzi

Jedyna darmowa domena krótka to tk. Reszta jest płatna. Poza tymi z darmowych kont hostingowych, ale one już takie krótkie nie są. Oczywiście chodzi mi o darmową rejestrację i brak abonamentu na nią.

Są jeszcze aliasy www typu ocom.pl

A domena typu .pl która jest darmowa przez rok, to potem można nie przedłużać jej? np. jeśli się chce w celu edukacyjnym tylko potestować coś. Ktoś wie jak to wygląda w praktyce? Bo ja jestem kompletnie zielony, zawsze robiłem wszystko offline i nigdy nie interesowałem się jak to jest wykupić domene i wstawić coś na serwer żeby było fajnie.

Są takie oferty tylko musisz pamiętać że jak po roku nie wykupisz przedłużenia to zostanie ona wyłączona ale od nowa zarejestrować na próbę jej nie będziesz mógł (nawet w innej firmie) bo będzie wciąż jako “zaparkowana”.

Ale jeśli po roku jej nie wykupie, to czy będę mógł ją wykupić (w sensie przedłużyć) tę domenę później? Nawet parę miesięcy później? Czy to jest tak, że jak się spóźnię z nią to koniec, przepadło?

Będziesz mógł ją wykupić na dany okres. Ale już bez żadnej promocji etc. A co do twojego kilka miesięcy później ktoś ci ją może podkupić w wypadku popularności witryny ;]

Wygląda to tak, że jeżeli po okresie jednego roku abonamentowego domena nie zostanie przedłużona zostaje zablokowana na 2 tyg. a po okresie 2 tyg. wraca do puli wolnych domen. Nie musisz przedłużać domeny. Kiedyś taki zabieg w swoim regulaminie stosowała firma domeny.pl, ale zostali ściągnięci na ziemie i zapis z regulaminu zniknął. Twój wybór czy chcesz ją przedłużyć czy nie.

Ok, dzięki wielkie wszystkim. To zarejestruje sobie prostą domenę i będę się bawił w webmastera :stuck_out_tongue: Zresztą, potrzebuje swojej strony, a jak wszystko dobrze pójdzie, spokojnie rozwinie się to w dobry interes.