Darmowe programy dla studentów

Witam. Jestem studentem politechniki i ostatnio słyszałem o tym, że programy typu AutoCAD są dostępne dla studentów z darmową licencją na 3 lata. Więc postanowiłem sprawdzic. No i zalogowałem sie na stronie autodesk jako student, dostałem numer seryjny i klucz produktu, no ale po sciągnięciu programu, wymagał on aktywacji poprzez jeszcze jakas rejestracje. Wtedy trzeba juz podac dane typu adres itp. Czy to aby napewno jest darmowe? nie rejestrowałem sie drugi raz bo nie chce nie daj boże nic płacić. A to co ściągnąłem to wersja próbna. Może mi ktoś powiedzieć jak to jest z ta aktywacją w przypadku studentów?

MSDN tak? Wpisz sobie co chcesz tylko czy to nie będzie głupota rejestrować legalny produkt danymi z d wziętymi? :wink:

Jakbyś miał zapłacić to za klucz a ty już go posiadasz.

Ale oni jeszcze podają jakis inny klucz po rejestracji, który jest potrzebny do aktywacji

Dodane 17.10.2010 (N) 0:19

Bo piszą że trzeba stworzyć jakiś identyfikator użytkownika

To, jakie programy są darmowe zależy przede wszystkim od twojej uczelni, a nawet od tego, na jakim wydziale jesteś. Ja studiuję na Politechnice Śląskiej i z konta MSDN AA mam dostęp do Windowsów, Visual Studio, SQL. Mam też dostęp do SolidWorks’a, ale np. subskrypcja mojego wydziału nie zawiera Office’a (nad czym specjalnie nie ubolewam, bo dobrze mi służy OpenOffice) i MatLAB’a (a to już dla mnie jest głupota, że studenci nie dostają licencji na program, z którego korzystają na zajęciach).

Nie interesowałem się jeszcze jak to wygląda z AutoCADem, ale wkrótce mam mieć zajęcia również na tym oprogramowaniu, więc pewnie się zainteresuję co i jak.

Tak się rejestruje cada :wink:

Na pudełku masz klucz za pomocą jego generuje kod wysyłany do autodesku do USA i dostajesz drugi który wpisujesz, lub robi się to automatycznie. Zależy od licencji. Więc tu też tak masz.