Darmowe programy do zastosowania w szkole

Witam. Szukam pomocy. Chciałem zainstalować te programy na moim szkolnym komputerze (pracuję jako psycholog), ale nie wiem

jak jest z licencjami. Będę wdzięczny za wskazanie czy mogę używać tych programów czy nie (ewentualnie jakie programy użyć

zamiast)

ZipGenius Suite Edition - Kompresory plików

Gadu-Gadu - Komunikatory internetowe

DeepBurner - Nagrywanie płyt CD-DVD

xp-AntiSpy - Narzędzia systemowe

ALSong - Odtwarzacze plików audio i video

ALLPlayer - Odtwarzacze plików audio i video

CCleaner - Ochrona prywatności

OpenOffice.org - Pakiety biurowe

Windows 98 SE Shutdown Supplement - Poprawki i aktualizacje zabezpieczeń

Windows 98 SE PL nieoficjalny Service Pack 2.1b - Poprawki i aktualizacje zabezpieczeń

Spybot Search & Destroy - Programy antyspyware

Avast - Programy antywirusowe

XnView - Przeglądarki graficzne

Mozilla Firefox - Przeglądarki stron WWW

DirectX - Rozszerzenia multimedialne i kodeki

FFDShow - Rozszerzenia multimedialne i kodeki

Flash Player - Rozszerzenia programów

Shockwave Player - Rozszerzenia programów

OpenOffice.org słownik PL - Rozszerzenia programów

Dr.WEB CureIt! - Skanery i szczepionki antywirusowe

Comodo Firewall Pro - Zapory sieciowe (firewalle)

IrfanView - Przeglądarki graficzne

pozdrawiam

Janek

Z podanych przez Ciebie programów nie możesz zainstalowac i używac w szkole jedynie Avasta. Ze strony producenta:

“avast! 4 Home Edition can only be used by home users that do NOT use their computer for profit. If you do not meet both conditions, you should download avast! 4 Professional Edition instead, which may also be trialed for up to 60 days before you will need to purchase a valid license key”

A więc tylko dla domowego użytkownika, który nie używa komputera dla zysku. Oba warunki powinny być spełnione.