Dedykowana karta graficzna nie przełącza się przy grach (laptop)

Tak jak w temacie. Gdy gram w jakąś grę nie przełącza mi na dedykowaną kartę graficzną, tylko idzie na integrze. Można to oczywiście zobaczyć po fpsach.
Czytałem na forum ,aby zmienić coś tam w Panelu Sterowania NVIDIA jednak on mi się w ogóle nie włącza. Za pomoc z góry Dziękuje.

Parametry laptopa:
SAMSUNG 300E4A/300E5A/300E7A
Intel® Core™ i3-2350M CPU @2.30GHz 2.30GHz
RAM: 6GB
64-bitowy system operacyjny Windows 7 Home Premium
Karta Graficzna:
Dedykowana: NVIDIA GeForce GT 520MX
Zintegrowana: Intel® HD Graphics 3000
Nie wiem czy ważne ,ale wersja BIOSu to: Phoenix CecureCore-Tiano™NB Version 2.1 02QA

PS. Jakbyście mogli to wytłumaczcie wszystko krok po kroku bo jestem w tym zielony

Przeczytaj instrukcję obsługi.

Czytałem.Nie ma tam nic o tym napisane.

Przeczytaj jeszcze raz. Aż do skutku.

Dokładnie przeczytałem.

Ściągnij najnowszy sterownik ze strony Nvidia.

Gdybyś przeczytał dokładnie, wiedziałbyś iż w biosie tego sprzętu jest opcja przełączania auto/manual i najczęściej ustawiona jest ona na manual. Dlatego system może sobie nie radzić z automatycznym przełączeniem. Takie to uroki grafek typu Optimus.
Wyszperanie tej info w sieci zajęło mi około 2-3 minut.

4 polubienia

Ojej Jednak Nie doczytałem mój błąd,ale mniejsza o to bardziej martwi mnie to gdzie mam to zmienić.Znaczy wiem że w BIOSie i zmienić z manual na auto ,ale w jakiej kategorii mam to zrobić bo nie chce za bardzo czegoś spieprzyć.

Najwyżej potem włączysz opcje restartu biosu do domyślnych ustawień / zoptymalizowanych.

Pomocy! Przełączyłem jakiś zły element z manualną na auto i wyskakuje mi Blue Screen . Więc wziąłem default ale to nic nie pomogło. CO MAM TERAZ ZROBIC? Dodam że gdy wyświetla się :System został coś tam coś to jak wciskam narzędzie do naprawy systemu , to mi nie znajduje rozwiązania błędu :confused: