"dekoder zablokowany" - CP

Jak widać w temacie mam problem z dekoderem Cyfrowego Polsatu. Otóż po włączeniu dekodera pojawia się napis “Dekoder zablokowany.Skonsultuj się z operatorem” mniej więcej tak to brzmi. Wiem o zmianie kart nawet już to zrobiłam kiedyś ale nie działała. Teraz kiedy nic nie działa zoptymalizowałam kart przez 0 801 08 05 08. jakaś faceta-bot powiedziała że karta będzie aktywna za 3 godziny. chodziłam z problemem po necie i jak czasami widziałam, ludzie czekali nie trzy ale trzynaście godzin i nic nie pomagało. dlatego teraz pisze żeby się upewnić. dodam jeszcze że kanały niektóre zaczęły znikać około 3 miesięcy ale za bardzo nie żywiłam o tego wielką uwagę. najwidoczniej źle robiłam.

może to forum nie jest odpowiednim do tego tematu ale boje się pisać na innych, do tego jedynego mam zaufanie :wink:

proszę o pomoc i z góry dziękuję

teraz cp wysyła nowe karty do każdego, więc włoż ją,

a jak dalej nie będzie działać to dzwoń do obsługi

Tak jak p/w.

  • temat :

viewtopic.php?f=6&t=197312

Kartę zawsze się wkłada do ,kieszeni" przy wyłączonym dekoderze od prądu i odpowiednią stroną .

Robisz to zawsze na tzw. ,kanale aktywacyjnym" i czekasz do całkowitego załadowania.

przecież pisałam że to zrobiłam!!

rozumiem że włożyłaś kartę i ona nie działała więc włożyłaś starą jak tak to włóż ta nową i poczekaj u mnie trwało to coś koło 10 minut zanim karta się aktywowała.

aha, sorry że tak na ciebie wyskoczyłam :wink:

Pamiętam, że w instrukcji do nowej karty była informacja, żeby po włożeniu karty do dekodera ustawić kanał 10. “Dla Abonentów”.

Nie wiem, czy to ma znaczenie, ale tak było tam napisane. :wink:

Ja tak zrobiłem i po kilkunastu minutach pojawił się ww. program na ekranie.

Zgadza się .

,Dla Abonentów" jest kanałem aktywacyjnym.

działa!!

zaraz po wypowiedzi : u mnie trwało to ok 10 minut" poszłam zobaczyć czy działa i działało :slight_smile:

dzięki :*