Dell Latitude E6400 - Modem 3G via Orange Free SIM


(Appphonetest) #1

Nie mogę ustawić by działał internet mobilny od Orange z wbudowanego modemu w Dell Latitude E6400.

Świeżo postawiłem system, sam instalowałem sterowniki, karta widoczna, jest sygnał, można zdjęć i założyć kod pin, nawet próbuje się łączyć ale się rozłącza bez komunikatu lub pokazuje żółty trójkąt. 

 

W Dell mobile broadband management mam wybrane wszystko jak trzeba 3x "internet" i pobieranie IP z automatu (fotka z google)

85384_mobile_manager1.jpg


(Longhorn2009) #2

A ustawienia APN podałeś?


(Appphonetest) #3

http://ustaw.orange.pl/ust.aspx


(Longhorn2009) #4

Jeśli modem jest prawidłowo zainstalowany, a program od della sprawia problemy możesz ustawić internet w innym, np. top netinfo.


(Appphonetest) #5

No nie wiem o co chodzi, widzi i 3g i 4g widzi sieci, ustawiałem na stałe DNY i ip an auto :/ 


(Longhorn2009) #6

Sprawdź jak mówiłem jeszcze topnetinfo, poradniki konfiguracji znajdziesz najpewniej na forum bez-kabli lub na youtube na pewno.


(hnxhsnhdc) #7

Poniżej znajdują Podłączanie i łączność z Internetem kroki rozwiązywania problemów:
Włóż ponownie kartę SIM.
Sprawdź SIM jest uszkodzona.
Sprawdź, czy karta SIM została sprzedana z mobilnej karty szerokopasmowej.
Sprawdź, czy nie ma innych programów są otwarte, które mogą być pomocą Dell Mobile Broadband karty.
Sprawdź w Menedżerze urządzeń, aby upewnić się, że karta jest rozpoznawana przez system operacyjny.
Sprawdź BIOS aby upewnić się, że karta jest włączona.
Oto Podręcznik Dell Latitude E6400 za dalszą pomoc.


#8

Musisz stworzyć nowy profil w Menedżerze. Menedżerem nazywam tu aplikację przez którą się łączysz czyli ten Dell Broadband Manager.
O ile dobrze pamiętam to Orange wymagało prócz wpisania poprawnego APN jeszcze numeru telefonu!!!
Numerem telefonu diallUP jest:
*99#
i APN: internet

Nazwij ten profil np. ORANGE PL i zapisz a potem ustaw na DOMYŚLNY