Delphi liczenie odbić kulki i rozwalenie ściany

Witam. W programie porusza się kulka, która odbija się od shape3. I chcę tak zrobić, aby po dziesięciu odbiciach belka znikła a kulka wyleciała z kwadratu. Oto kod programu:

unit gierka;


interface


uses

  Windows, Messages, SysUtils, Variants, Classes, Graphics, Controls, Forms,

  Dialogs, ExtCtrls, ActnList;


type

  TForm1 = class(TForm)

    Shape1: TShape;

    Shape2: TShape;

    Shape3: TShape;

    Shape4: TShape;

    Shape5: TShape;

    Timer1: TTimer;

    procedure Timer1Timer(Sender: TObject);

    procedure Shape3ContextPopup(Sender: TObject; MousePos: TPoint;

      var Handled: Boolean);


  private

    { Private declarations }

  public

    { Public declarations }

  end;


var

  Form1: TForm1;


  I,n:integer;


implementation


{$R *.dfm}


//-czas

procedure TForm1.Timer1Timer(Sender: TObject);

begin

i:=i+1;

shape5.Left:=shape5.left+i;


if shape5.Left + shape5.width > shape3.left then

begin

shape5.Left:=shape5.Left-200;

     end;


end;



procedure TForm1.Shape3ContextPopup(Sender: TObject; MousePos: TPoint;

  var Handled: Boolean);

begin


end;


end.

Z góry dziękuje za pomoc.