Directx bez efektów , pikselowate gry

Z nudów przypomniałam sobie o starych grach, tzn ze starego kompa, w sumie miały być dla sąsiada… ale zainstalowałam je u siebie i każda gra ma pikselowatą grafikę , ostra krawędzie itp …

Zainstalowałam directx’a ( directx_nov2008_redist ) i niby wszystko poszło gładko, zakończone, gotowe do użycia… ale efektów brak!

Dalej piksele w grach…

Nie widnieje też nic, że zainstalowano nowy program w start -> programy, ani nie ma w Panelu sterowania Dodaj/Usuń, że jest jakiś Directx …

a chyba coś gdzieś powinno pisać, że coś zainstalowałam coś nowego?

Plik ma 86,2 mb

może ktoś wie jaki jest powód ??

Nie znam się na tym za dobrze, ale directx nic tu nie poradzi, gra jest stara i będzie tak wyglądała. Wg. mnie to jest tak, jakby chcieć w PSX’ie uzyskać grafikę z PS3. A to, że niema directx’a w dodaj/usuń, to nic dziwnego, ale zrób tak: wejdź w menu start, wybierz z niego uruchom i wpisz “directx”, potem enter. Jeśli otworzy się jakiś folder, to raczej masz dx’a.

Wiesz - te gry są stare więc żaden DirectX nie pomoże! Zmień se rozdzielczość.

To co powyżej + fakt, iż oficjalnie DirectX’a nie da się odinstalować (jednakże nie jest to niemożliwe). Po prostu potrzeba do tego specjalnego programu, ponieważ Windows sam w sobie nie usunie tego, bo DirectX jest jego integralną częścią.

hey, w starych grach directx nie pomoze, a sprawdzic czy jest zainstalowany mozesz przy użyciu programu dxdiag

START>URUCHOM>dxdiag.exe

tam wypisze Ci jaką masz wersje

Pokaż screena to się oceni, może to być jakiś defekt, ale może ta gra po prostu tak wygląda? Może jesteś zbyt przyzwyczajony do grafiki z nowych produkcji? :stuck_out_tongue:

Wypisujecie “te gry”, ale nawet nie wiecie o jakie gry chodzi. ewa310@gmail.com , jakie gry uruchamiasz? Jakieś przykładowe tytuły proszę.

Wpisałam polecenie w “Uruchom” i faktycznie mam zainstalowaną wersje DirectX 9.0c.