Z nudów przypomniałam sobie o starych grach, tzn ze starego kompa, w sumie miały być dla sąsiada… ale zainstalowałam je u siebie i każda gra ma pikselowatą grafikę , ostra krawędzie itp …
Zainstalowałam directx’a ( directx_nov2008_redist ) i niby wszystko poszło gładko, zakończone, gotowe do użycia… ale efektów brak!
Dalej piksele w grach…
Nie widnieje też nic, że zainstalowano nowy program w start -> programy, ani nie ma w Panelu sterowania Dodaj/Usuń, że jest jakiś Directx …
a chyba coś gdzieś powinno pisać, że coś zainstalowałam coś nowego?
Nie znam się na tym za dobrze, ale directx nic tu nie poradzi, gra jest stara i będzie tak wyglądała. Wg. mnie to jest tak, jakby chcieć w PSX’ie uzyskać grafikę z PS3. A to, że niema directx’a w dodaj/usuń, to nic dziwnego, ale zrób tak: wejdź w menu start, wybierz z niego uruchom i wpisz “directx”, potem enter. Jeśli otworzy się jakiś folder, to raczej masz dx’a.
To co powyżej + fakt, iż oficjalnie DirectX’a nie da się odinstalować (jednakże nie jest to niemożliwe). Po prostu potrzeba do tego specjalnego programu, ponieważ Windows sam w sobie nie usunie tego, bo DirectX jest jego integralną częścią.
Pokaż screena to się oceni, może to być jakiś defekt, ale może ta gra po prostu tak wygląda? Może jesteś zbyt przyzwyczajony do grafiki z nowych produkcji?
O dziwo, na tych screenach nie wygląda to tak wcale tragicznie jak w rzeczywistości, może faktycznie to kwestia rozdzielczości…
Dla porównania jeszcze screeny z netu - vc oraz sims
Screena Simsów 2 nie mam, gdyż gra jest odinstalowana ,ale mogę was zapewnić, że tak nie wyglądała , nie wiem czy nie skłamie jeśli powiem, że Sims 1 wypada normalnie lepiej przy moich Sims 2
No wiesz, akurat vice city genialnej grafiki nie ma, tekstury są tragiczne i pikselowate i do tego na mojej zintegrowanej grafice ta gra w full hd zasuwa aż miło. Na tych screenach które pokazałaś vice city wygląda normalnie, tak jak vice city.
A screeny z internetu nie wiem po co pokazałaś skoro nie pokazują Twojego problemu. Ale spoko, miło popatrzeć na ciekawe graficzki
Jedynym sposobem na wygładzenie krawędzi jest włączenie tzw. antyaliasingu, czyli wygładzania krawędzi obiektów trójwymiarowych. Jednakże musisz pamiętać, że każdy następny poziom wygładzania zżera więcej pamięci i gierki mogą się po prostu przycinać.
Vice City , jak mówiłam , na zdjęciach nie wygląda to tak tragicznie… wiem, też, że grafika GTA nie powala, ale akurat mam tą grę zainstalowaną, więc wstawiłam screeny z GTA (a z netu są dla porównania, gdyby ktoś nie miał gry i nie wiedział)
Co Simsów nie mam teraz czasu, ale specjalnie zainstaluję grę, żebyście zobaczyli…
Chociaż teraz może directx w końcu coś zmieni…
Wydaję mi się, że na Simsach widać konkretniej różnicę między screenem powyżej (tak jak powinno być) a moją grafikę w grze…
pomimo, że w opcjach gry wł. wygładzenie krawędzi
Tak mam zainstalowane sterowniki!
hmm… ok, zainstaluje Simsy, zobaczę czy jest jakaś poprawa …
bo na Vice City , po prostu tego nie widać, żadnych zmian przed /po Directx’em … może faktycznie taka grafika… i nie pamiętam szczegółów