Directx bez efektów , pikselowate gry

(system) #1

Z nudów przypomniałam sobie o starych grach, tzn ze starego kompa, w sumie miały być dla sąsiada.. ale zainstalowałam je u siebie i każda gra ma pikselowatą grafikę , ostra krawędzie itp ...

Zainstalowałam directx'a ( directx_nov2008_redist ) i niby wszystko poszło gładko, zakończone, gotowe do użycia... ale efektów brak!

Dalej piksele w grach...

Nie widnieje też nic, że zainstalowano nowy program w start -> programy, ani nie ma w Panelu sterowania Dodaj/Usuń, że jest jakiś Directx ..

a chyba coś gdzieś powinno pisać, że coś zainstalowałam coś nowego?

Plik ma 86,2 mb

może ktoś wie jaki jest powód ??

(kijek) #2

Nie znam się na tym za dobrze, ale directx nic tu nie poradzi, gra jest stara i będzie tak wyglądała. Wg. mnie to jest tak, jakby chcieć w PSX'ie uzyskać grafikę z PS3. A to, że niema directx'a w dodaj/usuń, to nic dziwnego, ale zrób tak: wejdź w menu start, wybierz z niego uruchom i wpisz "directx", potem enter. Jeśli otworzy się jakiś folder, to raczej masz dx'a.

(Marcinch7) #3

Wiesz - te gry są stare więc żaden DirectX nie pomoże! Zmień se rozdzielczość.

(Gardner) #4

To co powyżej + fakt, iż oficjalnie DirectX'a nie da się odinstalować (jednakże nie jest to niemożliwe). Po prostu potrzeba do tego specjalnego programu, ponieważ Windows sam w sobie nie usunie tego, bo DirectX jest jego integralną częścią.

(mordesku) #5

hey, w starych grach directx nie pomoze, a sprawdzic czy jest zainstalowany mozesz przy użyciu programu dxdiag

START>URUCHOM>dxdiag.exe

tam wypisze Ci jaką masz wersje

(Sawyer47) #6

Pokaż screena to się oceni, może to być jakiś defekt, ale może ta gra po prostu tak wygląda? Może jesteś zbyt przyzwyczajony do grafiki z nowych produkcji? :stuck_out_tongue:

(Spectatorx) #7

Wypisujecie "te gry", ale nawet nie wiecie o jakie gry chodzi. ewa310@gmail.com , jakie gry uruchamiasz? Jakieś przykładowe tytuły proszę.

(system) #8