A zrobiłeś restart modemu? jest zawsze wymagany przy zmianie prędkości łącza. Modem musi pobrać nową konfigurację i ponownie się zalogować. Konsultant może to zrobić zdalnie po wcześniejszej aktywacji konkretnej usługi lub jak napisał @gmerson zadzwoń na ich infolinie 801 505 505. Ja jak zwiększałem prędkość łącza u lokalnego dostawcy to powiedzieli mi, że aktywacja nastąpi w ciągu 5 dni i rzeczywiście nastąpiła. Też jest drugie wyjście jest coś takiego jak Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) możesz tam pójść i zerwać z nimi umowę bez żadnych kosztów. Pamiętaj jeżeli oni nie dotrzymują umowy, to masz prawo ją zerwać bez żadnych konsekwencji bo to jest z ich powodu.
nie ma takiej opcji neostrady jak 8Mb prędkośc jest do 6Mb i do 10Mb lub od 1 do 10 w nowej promocji
wychodzi na to że masz ustawioną synchronizację pod 6Mb i teraz musisz po prostu czekać aż zdejmą blokadę na loginie mają miesiąc czasu na to od zawarcia umowy niektórym prędkość zostaje odblokowana po paru godzinach od podpisania umowy w salonie a u innych nawet do miesiąca wszystko odbywa się automatycznie u nich w systemie i to jest loteria z tym czekaniem