Mam router TL-WR340G po zabezpieczeniu haslem sieci jest ona dostepna tylko na laptopie.
Moglby mi ktos pomoc?
Dodam że przed zabezpieczeniem siec bez wifi działała na wszystkich urzadzeniach
Mam router TL-WR340G po zabezpieczeniu haslem sieci jest ona dostepna tylko na laptopie.
Moglby mi ktos pomoc?
Dodam że przed zabezpieczeniem siec bez wifi działała na wszystkich urzadzeniach
A włączyłeś klonowanie MAC , w ruterze to powinno być włączone.
Ajak to
A jak to zrobic nie chce czegos po psuć?
Wejdź na swój ruter przez przeglądarkę internetową NETWORK / MAC Clone / wciśnij Clone Mac Adress /
Co ma piernik do wiatraka ? Nie zawsze musi być włączone.
Co masz na myśli mówiąc dostępna ? Nie możesz się zalogować, nie widzi sieci czy jak ?
A co to ma wspólnego z Jego problemem? Przecież jeden komputer ma dostęp do internetu, więc problem jest związany z siecią lokalną.
@Szymon2: chodzi o połączenia wifi? Jakie systemy operacyjne? Może jak Windows, to pamiętają ustawienia stare? W opcjach wifi komputerów usuń ustawienia danej sieci bezprzewodowej, ponownie wyszukaj, wpisz hasło. Rozumiem, że np. na smartfonie i po kablu wszystko działa?
Jaki masz ssid i na jakim kanale działa sieć? Z wlasnego doświadczenia wiem, że windowsy mają problemy z wifi na kanałach wyższych, niż 11.
Jest to często związane z regionem i obostrzeniami danego kraju - można zmienić w ustawieniach ‘Country Region’ adaptera sieciowego. To podobnie, jak z routerami - czasem wystarczy zmienić kraj w ustawieniach i dochodzą np. wyższe moce na moc nadajnika
Dobrze wiedzieć.
Jest dostepna moge sie zalogowac lecz nie moge zniej korzystac poniewaz pokazuje sie przy niej wykrzyknik.
Windows 8,kanał 6
Windows 8, zrobiłem tak jak mówiłeś ,ale to i tak nic nie dało dalej nie moge korzystać z internetu na smartfonie choc jestem połączony
Spróbuj przywrócić ustawienia mi domyślne routera. (Poprzez przycisk reset bądź w menu konfiguracyjnym routera). Wtedy zobacz czy ci połączy.
Już tak robiłem to też nic nie dało.
Najlepiej jakbyś załączył tutaj kilka screenów z menu konfiguracyjnego routera. Spróbuj także połączyć się przez kabel sieciowy, jeśli internet będzie to jest problem z ustawieniami bezprzewodowymi.
Nie ma czegoś takiego jak przycisk reset w panelu konfiguracyjnym - powinieneś użyć tego na obudowie. Ew opcji przywrócenia ustawień domyślnych (restore)
Ustawiłeś filtrowanie mac ? Wcześniej działało ? Jaki masz standard sieci ? DNS’y ? bramę ?
Po resecie skonfigurowałeś interfejs WAN/Internet?