Dlaczego nie widać konta administratora na moim komputerze?

Witam.Z konta administratora zrobiłem nowe konto.Zresetowałem kompa(przez przypadek) i włączając komputer nie ma konta konta administratora,jest tylko nowe konto.Zalogowuje się na nie.Czytam że te nowe konto jest administratorem komputera.W Moj Komputer/…/Documents and Settings widać jasno i wyrażnie to moje konto.Są dwa konta :moje,nowo założone,i all users(czyli wszyscy uzytkownicy :smiley: ) .Dlatego potrzebuje pomocy bo chce teraz skasować nowe konto,a wrócić na stare.Dodam jeszcze że korzystam z Windows XP Service Pack 2.

Przede wszystkim zaktualizuj do SP3.

A jak to się robi(jestem zielony w takich sprawach).Czy za to się płaci czy co innego.

Zaktualizuj system przez Window Update lub zainstaluj Windows XP Service Pack 3

Aby włączyć konto administratorskie: PPM na Mój Komputer -> Zarządzaj -> Użytkownicy i grupy lokalne -> Użytkownicy -> wybrać Właściwości na koncie Administrator i tam wystarczy odznaczyć Konto jest wyłączone

Zrobiłem jak napisałeś.Jednakże pojawił się błąd.Gdy miałem odznaczać ,konto jest wyłaczone’’,ono było już odznaczone a tego konta nadal nie ma.P.S. Zaktualizowałem sp 2 na sp 3.

Czy chodzi ci o konto Administrator, które nie powinno być widoczne z panelu logowania?

Mam 2 administratory w kompie.Stary(wpudowany rzecz jasna) i ten nowy który stał się administratorem.Chce usunąc te nowe konto,starym administratorem,lecz nie moge sie na nie zalogowac,gdyż nie widać go w logowaniu(nieznam się na kompach za bardzo ale chodzi mi jak się włącza komputer to sie ma wybierz konto,i tam włąsnie tego admina nie ma).

Wytłumacz co znaczy “nie ma konta administratora” - po wylogowaniu próbowałeś ctrl+alt+del i wpisać konto “administrator”? Nie jest to przypadkiem jakaś edycja “home”, gdzie dostęp do konta administratora jest z trybu awaryjnego?