Posiadam labtop’a Toshiby, który notorycznie się zawiesza podczas uruchamiania. Zjawisko zaczęło występować po odinstalowaniu programu antywirusowego firmy Symantec. Wykonałem operację recovery i powyższy problem nadal występuje. Komp zawiesza się zawsze gdy ma połączenie z internetem, bez połączenia z internetem wszystko działa normalnie. Co robić ? Program firmy Symantec był zainstalowany fabrycznie przez Toshibę na czas 90-dni. Czy są jakieś możliwości wykazania producentowi (Toshiba) że błąd jaki występuje znajduje się w ramach gwarancji jakiej on czyli producent, udziela. Może po usunięciu Symantec’a (który każe sobie płacić za rozmowy konsultacyjne) został w moim kompie jakiś zapis w rejestrach który kłóci się z nowym obecnie przeze mnie używanym programem antywirusowym firmy Kaspersky. Proszę o pomoc i z góry dziękuję - jaredyk
może mieć to jakiś związek z tym
poczyścić rejestr
i autostart
ten tajny też
np. programem startup
ale głównie rejestr
albo regedit jeśli masz o nim pojęcie