Pytam ponieważ plik .dll w 3.1.1 to wciąż:
nvngx_dlss.dll (typowe dla DLSS 2) a nie nvngx_dlssg.dll (typowe dla DLSS 3, g- generator)
Tym bardziej że czytałem że nVidia „odwaliła” pozytywnie dużo w sterach 528.49 w tej kwestii i czekałem na nowe biblioteki DLSS, miały się pojawić lada chwila i pojawiły, ale nie wiedziałem że pierwszą cyfrą będzie aż 3 co sieje zamęt i jest mylące przynajmniej dla mnie:
Więc czy nastąpiła unifikacja DLSS 2 i 3 w kwestii jednego (większego) pliku .DLL ?
Pytam ponieważ jako posiadacz RTX serii 3000 zachwycony tym co dobrego robi DLSS 2.5.1 nie wiem czy mogę teraz podmieniać DLSS 3.1.1 w grach gdzie mam 2.5.1
Z góry dziękuje za porady/odpowiedzi.
PS. Na reddit piszą (ludzie ciągle pytają o to od wczoraj) że to jest także dla RTX 3000, ale wolę zapytać się tutaj i dostać lepszą/prawdziwą odpowiedź.
Witam,
Dzięki Krystian że tym razem nie pękłeś w postaci emoji ze śmiechu ze mnie a odpowiedziałeś i dziękuje bardzo.
Nadal w tej chwili czytam co to jest (dla mnie) wczorajszy DLSS 3.1.1 który wzrósł i cyfrą i „wagą” znacznie z 14.4 Mb do 24.6 Mb. Na tą chwilę wydaje mi się (i ludziom co pytają o to samo) że DLSS 2 i 3 zostały zunifikowane tj. nvngx_dlss.dll bez [g] po „dlss” w nazwie biblioteki do niedawna oznaczający tylko exclusive dla DLSS 3.
Czyli posiadacze RTX serii 2000 i 3000 (ja) mogą tego używać dostając coś jeszcze lepszego niż DLSS 2.5.1 (ale wciąż DLSS 2) a posiadacze RTX serii 4000 dostają pełen potencjał DLSS (3) jak Frame Generator (tak ludzie piszą w internatach po angielskiemu) ?
Dobrze kombinuje ? Bo to wyszło dopiero wczoraj na techpowerup i doszło do „big confusing”. Tak ja pisałem spodziewałem się czegoś „grubego” od nVidii przy nowych/aktualnych sterach 528.49 co ostro podrasowała (ale nie widziałem jak) DLSS i czekałem na nowe .DLL do „podmianki”