Długi czas oczekiwania na połączenie z internetem po starcie


(Mowmimacius) #1

cześć

mam problem z internetem, mianowicie do czasu, od samego uruchomienia komputera miałem dostęp do internetu, bez czekania. Teraz (zaczęło się tak dziać po deinstalacji Kaspersky'iego) nim się połączy internet, to muszę czekać kilka minut (około 5).

Internet mam z netii, mam router.

W czym jest problem, że tak długo się łączy?


(Martin8731) #2

W sensie że połączenie lokalne masz nieaktywne na pasku zadań czy jest aktywne, a nie działa Internet?

Restartowałeś router? Sprawdzałeś na innym komputerze?


(Mowmimacius) #3

Po uruchomieniu komputera przez te 5minut mam taką ikonkę ("monitor" z czerwonym krzyżykiem) images?q=tbn:ANd9GcRgVHieZBOQWfLwEXfSqkhwsmmCes3pToTf0CC2wZg3SKR5vlSl

a po upływie tego czasu już normalnie połączony internet. Przed deinstalacją antywirusa internet był połączony od razu po starcie.

[edit] spróbuję z restartem routera.


(roobal) #4

Uruchom wiersz poleceń i podaj wyniki poniższych poleceń :arrow: kopiowanie-wynikow-polecen-wiersza-polecen-windows-t499881.html w momencie, gdy nie masz jeszcze połączenia z internetem.

ipconfig /all

netsh int ip show config

netstat -r

netstat -np tcp

netstat -s

netsh wlan show drivers

netsh wlan show profile

netsh wlan show networks

netsh wlan show networks mode=bssid

No fajnie, że masz router, ale mogłeś napisać jaki (nazwa producenta i model).


(Mowmimacius) #5

tp-link td-w9801g

[edit1] restart routera nic nie daje, przy połączeniu przez wifi smartfonem nie ma problemów.

[e2] proszę: http://wklej.org/id/1039226/


(roobal) #6

Wygląda to tak, jakby system nie mógł zainicjować interfejsu sieciowego. Sprawdź w centrum udostępniania i sieci, w ustawieniach kart sieciowych czy wszystkie karty sieciowe są aktywne (włączone) i widoczne, sprawdź też we właściwościach karty czy protokól TCP/IPv4 jest aktywny i skonfigurowany poprawnie, tj. automatyczne pobieranie adresów, bądź ręczne i jeśli ręczne, to czy jest prawidłowa adresacja.

Zaloguj się do routera i sprawdź ustawienia serwera DHCP oraz filtrację adresów MAC i/lub IP. Napisz jeszcze czy łączysz się przewodowo, czy bezprzewodowo.


(Mowmimacius) #7

Na tym komputerze, na którym występuje ten problem jestem podłączony przez kabelek.

screeny:

Przy Marvell Yukon - ustawienia TCP/Ipv4 tak samo wyglądają.


(roobal) #8

Czy w ciągu tych 5 minut po uruchomieniu systemu, wygląda to tak samo jak na powyższym zrzucie?


(Mowmimacius) #9

W trakcie tych 5min wszystko jest tak samo.


(roobal) #10

Próbowałeś jeszcze raz zainstalować program Kaspersky i sprawdzić czy dalej się tak dzieje? Pobierz CCleaner, zainstaluj, uruchom, przejdź do zakładki Registry (Rejestr) i wykonaj skanowanie Scan for Issues (Skanuj w poszukiwaniu problemów) i po zakończeniu skanowania daj zrzut ekranu co znalazło i niczego na razie nie naprawiaj.


(Mowmimacius) #11

Nie próbowałem ponownie instalować Kaspersky'iego.

link do wyników z CCleanera.

http://wklej.org/id/1042151/


(roobal) #12

Kaspersky zostawił po sobie pozostałości. Napraw problemy, jednak zapisz sobie kopię zapasową przed usunięciem wpisów i napisz czy coś się zmieniło.


(Mowmimacius) #13

Naprawa nic nie dała, a przez nieuwagę nie zapisałem kopii.