Dlugie ladowanie po kliknieciu w login [XP SP3]

(kamil004) #1

Witam wszystkich :slight_smile:

Mam taki problem i chyba to jest przypadlosc wszystkich Wind z XP SP3 ale chcialem sie upewnic bo moze sie myle.

-System laduje mi sie dosc szybko ok 4 do 5 max paskow ladowania systemu

-I teraz jak klikne w login to zanim pojawi sie pulpit to trwa to z ponad 10 sekund a dysk nic nie robi, gdy juz zacznie to pulpit wraz z zasobnikiem laduja sie w ok 5 do 10 sekund maksymalnie

Co moze byc powodem takiej bezczynnosci?

Da sie wylaczyc klikanie w login nawet jesli niemam hasla?

(Olixxx94) #2

Powyłączać niepotrzebne programy (Start->Uruchom...->msconfig->OK->Uruchamianie)

(kamil004) #3

niemam niepotrzebnych programow jesli oto chodzi, jestem dosyc doswiadczonym informatykiem samoukiem ale tego problemu nie rozumiem akurat

(Henio Mazurek) #4

Lub wykonać optymalizację.

viewtopic.php?f=7&t=76580

Zdefragmentuj dysk i rejestr. Do rejestru użyj - ntregopt

http://www.larshederer.homepage.t-online.de/erunt/

(kamil004) #5
  1. Wylaczylem z autostartu i jest to samo , jak juz mowilem niemam zbednych aplikacji i ciagle od wielu lat uzywam tych samych. Na windowsie z SP2 niema tego problemu.

W SP3 dochodzi takie cos jak wlasnie ekran logowania mimo ze niema hasla to i tak sie on pokazuje.

1. Jak poczekam z 30 sekund nie klikajac w uzytkownika, i minie "ten moment" bezczynnosci, nastepnie klikne w login to mam zaladowany pulpit w 5 sekund

2. Optymalizacje wykonywalem po instalacji systemu

3. Dysk jest zdefragmentowany Q&Q Defragiem

PS: A jak zrobic zeby ladowal sie domyslny uzytkownik? bez klikania

(Henio Mazurek) #6

W Kontach użytkowników kliknij Zmień sposób logowania lub wylogowywania użytkowników, następnie odznacz Użyj ekranu powitalnego. W Opcjach folderów w zakładce Widok odznacz Automatycznie wyszukuj foldery sieciowe i drukarki. Żeby przyspieszyć uruchamianie systemu zobacz

viewtopic.php?f=7&t=248220&p=1637560&hilit=+numproc#p1637560