Witam
Od niedawna podczas gdy zaloguje się do systemu Windows muszę długo czekać na uruchomienie połączenie sieciowego oraz aplikacji GaduGadu.
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam
Log z ComboFix’a http://wklej.org/id/88300/
Witam
Od niedawna podczas gdy zaloguje się do systemu Windows muszę długo czekać na uruchomienie połączenie sieciowego oraz aplikacji GaduGadu.
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam
Log z ComboFix’a http://wklej.org/id/88300/
File::
c:\windows\system32\huffyuv.dll
c:\windows\system32\yv12vfw.dll
c:\windows\system32\vp7vfw.dll
c:\windows\system32\vp6vfw.dll
c:\windows\system32\qt-dx331.dll
c:\windows\system32\dpl100.dll
c:\windows\system32\ms.exe
c:\windows\system32\msssfc.exe
c:\windows\system32\vrty.exe
c:\windows\'Full Speed' Internet Booster + Performance Tests
c:\windows\SHELLNEW
C:\MSOCache
c:\windows\system32\dllcache\lsasrv.dll
c:\windows\system32\perfc015.dat
c:\windows\system32\perfh015.dat
c:\windows\Setup1.exe
c:\windows\ST6UNST.EXE
c:\windows\system32\amdpcom32.dll
c:\windows\system32\TuneUpDefragService.exe
c:\documents and settings\All Users\Dane aplikacji\ezsid.dat
c:\windows\system32\emptyregdb.dat
c:\windows\system32\lsasrv.dll
Registry::
[-HKLM\~\startupfolder\C:^Documents and Settings^Ja^Menu Start^Programy^Autostart^Advanced WindowsCare Pro Updater.exe]
backup=c:\windows\pss\Advanced WindowsCare Pro Updater.exeStartup
[-HKLM\~\startupfolder\C:^Documents and Settings^Ja^Menu Start^Programy^Autostart^FullSpeed Updater.exe]
backup=c:\windows\pss\FullSpeed Updater.exeStartup
[-HKEY_CURRENT_USER\software\microsoft\windows\currentversion\explorer\mountpoints2\{634559cd-1a19-11de-b6a0-00196690cab3}]
\Shell\AutoRun\command - F:\husyu8n.exe
\Shell\open\Command - F:\husyu8n.exe
Plik -> zapisz jako -> CFScript.txt.
Przeciągnij i upuść ikonkę CFScript.txt na ikonkę ComboFix.exe tak jak tu ->
Powinno rozpocząć się usuwanie, po restarcie powstanie log, który dasz na forum, i jeszcze :
Przeskanuj Dr.WEB CureIt! oraz Malwarebytes Anti-Malware (pełny skan, gdy coś znajdzie, wrzuć loga)
Wyłącz i włącz przywracanie na wszystkich dyskach, Instrukcja
Przeczyść rejestr Ccleaner
Zainstaluj jakiegoś Firewalla, osobiście polecam Comodo
O! Dzięki wielkie
Daj nowy log Combo!