Dobór karty graficznej

(Pjotr) #1

Witam,

Czy mógłby mi ktoś doradzić jaką kartę graficzną zakupić chodzi mi o to aby była na wejście pc-expres i miała 2gb i oczywiście wydajna i nie hałasowała jak odkurzacz (co najważniejsze do kwoty 500zł) itd niestety jestem całkowicie zielony w tym temacie może któraś z wybranych prze zemnie była by dobra:? Proszę o wyrozumiałość

MSI N450GTS-MD2GD3

Gigabyte GV-N640OC-2GI

(Boshi) #2

Zasilacz jaki, marka/moc?

Wiesz o tym oczywiście w jakich sytuacjach wykorzystujesz 2Gb? jeżeli nie to nie pytaj nawet dlaczego tylko 1Gb podałem.

http://www.pixmania.pl/pl/pl/11823181/a ... ePromo=oui radzę brać, bo takiej wydajności w takiej cenie nie znajdziesz. masz 11h.

(system) #3

cena miała być do 500zł :lol:

(Boshi) #4

Ależ była, do połnocy chyba promocja ;p zaraz podam coś innego.

(majcovsky) #5

Niestety, rzadko to idzie razem w parze - ładują po kilka GB się do niskobudżetowych modeli, dzięki czemu łatwiej znaleźć naiwniaka. :wink:

Podaj pozostałe podzespoły - płytę główną, procesor i w szczególności markę i model zasilacza.

(Pjotr) #6

Płyta gł: AsRock 880GMH/U3S3/AMD 880G

Procesor: AMD X8 FX 8120/3.1GHZ AM3+

Zasilacz: OCZ ZS 550W 80+

A co do tego dlaczego 2gb to poprostu dla świętego spokoju w kolejne inwestowanie bo niestety jest to skarbonka bez dna i fakt nie wiem kiedy w jakich sytuacjach używam 2gb.

(Boshi) #7

To się dowiedz a potem dyskutuj.

(Pjotr) #8

dobra uroszczę 2gb żeby mieć spokój na długo, i pzry okazji do gier(patrz w przyszłość), programów graficznych

(system) #9

Bierz to co masz wyżej w linku bo cena już spadła, a poza tym te Twoje karty 2GB są gorsze niż moja 512Mb haha :lol:

(Pjotr) #10

Dobra jako że 1gb nie przemawia do mnie i nie przemówi to może macie jakiś pomysł na dobrą i tanią 2 gb?

może coś z tego:

EVGA 02G-P3-1559-KR

ZOTAC ZT-50709-10M

SAPPHIRE HD 6850 2 GB

(Boshi) #11

To jak nie przemówi to bierz 6850 2GB cóż, strata kasy, twój wybór.

(djosdanielos) #12