Dobór karty graficznej

Witam,

Czy mógłby mi ktoś doradzić jaką kartę graficzną zakupić chodzi mi o to aby była na wejście pc-expres i miała 2gb i oczywiście wydajna i nie hałasowała jak odkurzacz (co najważniejsze do kwoty 500zł) itd niestety jestem całkowicie zielony w tym temacie może któraś z wybranych prze zemnie była by dobra:? Proszę o wyrozumiałość

MSI N450GTS-MD2GD3

Gigabyte GV-N640OC-2GI

Zasilacz jaki, marka/moc?

Wiesz o tym oczywiście w jakich sytuacjach wykorzystujesz 2Gb? jeżeli nie to nie pytaj nawet dlaczego tylko 1Gb podałem.

http://www.pixmania.pl/pl/pl/11823181/a … ePromo=oui radzę brać, bo takiej wydajności w takiej cenie nie znajdziesz. masz 11h.

cena miała być do 500zł :lol:

Ależ była, do połnocy chyba promocja ;p zaraz podam coś innego.

Niestety, rzadko to idzie razem w parze - ładują po kilka GB się do niskobudżetowych modeli, dzięki czemu łatwiej znaleźć naiwniaka. :wink:

Podaj pozostałe podzespoły - płytę główną, procesor i w szczególności markę i model zasilacza.

Płyta gł: AsRock 880GMH/U3S3/AMD 880G

Procesor: AMD X8 FX 8120/3.1GHZ AM3+

Zasilacz: OCZ ZS 550W 80+

A co do tego dlaczego 2gb to poprostu dla świętego spokoju w kolejne inwestowanie bo niestety jest to skarbonka bez dna i fakt nie wiem kiedy w jakich sytuacjach używam 2gb.

To się dowiedz a potem dyskutuj.

dobra uroszczę 2gb żeby mieć spokój na długo, i pzry okazji do gier(patrz w przyszłość), programów graficznych

Bierz to co masz wyżej w linku bo cena już spadła, a poza tym te Twoje karty 2GB są gorsze niż moja 512Mb haha :lol:

Dobra jako że 1gb nie przemawia do mnie i nie przemówi to może macie jakiś pomysł na dobrą i tanią 2 gb?

może coś z tego:

EVGA 02G-P3-1559-KR

ZOTAC ZT-50709-10M

SAPPHIRE HD 6850 2 GB

To jak nie przemówi to bierz 6850 2GB cóż, strata kasy, twój wybór.

to niech kupi GTS 450 2GB DDR3 lub 550Ti 2GB DDR3 http://allegro.pl/hit-geforce-gtx-550ti … 79914.html bo do 500zł nic nie znajdzie lepszego z tymi 2GB .